Schæfergruppen

Schæfergruppen

Medlemmer: 513
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Vil ikke æde? Vil ikke æde?

Jeg kan simpelthen ikke få min schæfer til at æde sin mad. Hun har i perioder, hvor hun ikke vil. Men havde hende på vægten igår og hun vejer 21 kg. ( Stor tæve)

Har prøvet at komme kartofler, ris, kylling, råt kød og alt muligt andet. Kan kun få hende til at spise en clementin.

det har stået på siden i torsdags og har fået at vide at dr. dyr at hun skal tage p, da hun skal operares i næste mdr for en knyst i benet

har i nogle råd?

(stavefejl er gratis)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke æde?
  • #1   6. jan 2009 Kias yndlingsmad er rå kylling med hvidløg, udkogte ris med tun, torskerogn eller makrel i tomat og grønsager, eller laks, eller tomatsuppe med kødboller, fiskeboller, kippers ... Har du prøvet noget af dette? Ellers hvad med fars?

• #3   6. jan 2009 Ja jeg sad også og tænkte på om det var tid til løbetid? Prøv at hælde en dåse tun ud over hendes foder smiley

• #4   6. jan 2009 Har lige en tilføjelse - nogle hunde kan køre træt iat få det samme fodermærke dag ud og dag ind - selvom det ikke er verdens bedste foder, så kan man indimellem få en kræsen hund t il at spise ved at lade den få pedegree pal i en periode

• #5   7. jan 2009 Nu kan jeg se at din hund er fra 2006 - og det er normall, mine egen tæver svinger lidt, mellem 29-33 kg.

Og det er at hun får nøjagtigt det samme hver dag, 280-300 gr. foder, og så holders der en dag hvor der ikke er noget foder.. en fastedag.

Så vær du bare glad for at du ikke har en tung hund..

• #7   13. jan 2009 hej! vil lige sige, jeg selv har haft en hund der ikke har ville spise i over lang lang tid. men hvertfald, det jeg tit fik høre var at det er normalt hunden ind i mellem får periode den bare ikke har lyst at spise. og hunden er ikke i fare om den ikke vil spise nogle dage. min vejer normalt 29 kg og er normal af størrelse, lige nu vejer hun 27 da hun har været syg i en uge.

Kommentér på:
Vil ikke æde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce