Dårlige erfaringer {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Er der nogen som har haft dårlige oplevelser ang. tatovører og deres måde at tusse på.
Jeg har gennem de sidste 14 år fået lavet mine 9 stk tusser. Ikke alle jeg er lige stolte af men har gudskelov en god tatovør i dag som har lovet at lave noget ved dem.
Nej det jeg ville ind på er at jeg sammen med kæresten fik lavet en tusse (ens). Den tatovør som lavede dem var så hårdhændet at jeg i dag har dannet ar i min tusse på lænden. Han er den type der bare kører på når han går i gang. AV siger jeg jer.
Tror virkelig han tænker mere på pengene end andet. Det var ellers et sted hvor jeg var glad for at komme. Dog var det normalt en anden der tussede os der.
I dag er det et helt andet sted og ja er super glad for min dejlige og dygtige tatovør.
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.494
Jeg havde et billede med ind til tatovøren, og hun fik dem tegnet...Jeg sagde at jeg gerne ville have dem lavet naturrealistiske, og ja - sådan kom de til at se ud:
http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Lykketattoo.jpg
ØØH - ja, synes det var ganske forfærdeligt - Charmy (tv) lignede en hånddukke og Hercules (th) lignede en tegneseriefigur...
Nå, men håbede at hun kunne rette lidt op på det, når jeg skulle ind og have dem tegnet op...
Jeg fortalte hende hvad jeg gerne ville have lavet om, og så siger hun fa'me at jeg er STRENG?? WHAT? Det er sQda mig der skal gå med den resten af mit liv, og sagde det på en pæn måde, uden at kritisere...
Well - hun laver øjnene "lidt" tydeligere, og tegner en aftegning op, som hun havde glemt, og sådan lidt - og WUPTI:
http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Lykketattoored.jpg
Ét stk's FORSKRÆKKET hånddukke...
Jeg var SÅ gal - synes bare det ligner noget der er løgn - hvad siger I? Har I oplevet lignende?
Jeg vil ikke nævne tatovør herinde, da det er udhægning, men skriv privat, og så skal jeg gerne skrive hvem hun er...
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 42 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 196
jun 2008
Følger: 140 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.483
En af brugerne der hvor jeg arbejder, har også fået lavet en tus af en vaskebjørn, og den ser også bare forfærdelig ud, der er lige pludselig et hjørne som ligner hjørnet på en firkant
Har også selv en som tatovøren har lavet forkert
Der skulle stå Sonny, men egentlig står der Somny Udover det, tror alle at der står Jonny
Derfor har vi nu købt egen maskine, så vi slipper for tatovørernes fejl
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 294
Har også en del der er lavet af Johnny ..
Skal dog siges det er en del år siden og at han efterfølgende er blevet meget sær og vist ikke helt ved sine fulde 5 .. ggg ..
Mangler ligesom Kent en ordentlig tatovør ..
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
feb 2007
jun 2008
jun 2008
Ville godt godkendes som tatovør, men ved ikke hvad der kræves.
Men vi tager ikke ret meget for det.
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.678
feb 2007
Skal lige siges at han mest er til Black and Gray.
Under mine billeder kan man se den han har lavet på mit håndled og lidt op.
Gav 700 for den.
Det eneste der er, er at han har ca 4 ugers ventetid.
Så skulle nogen være interesseret så skriv til mig privat for nummer.
Dårlige erfaringer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside