LUNA overfaldet af Rotweiler LUNA overfaldet af Rotweiler
Det er bare rigtig øv.... Luna blev i dag overfaldet af en ekstra stor rotweiler. Luna var så glad, som hun altid er. Vi kom gående nede i vores by, som afholder byfest pt, inden vi havde set os om, kom der en stor rotweiler flyvende ud fra en bænk, som den havde ligget under. Rotweileren var ikke i snor så den farede ipå lille Luna, men mand som gik med Luna, måtte hive Luna op i luften , så hun fløj i luften.... DEt hele gik så stærkt, at vi ikke kunne nå, at se hvor meget den fik fat i Luna, men vi har kigget hende efter i sømmene, og det virker ikke som om, at der er sket noget, dog har hun ikke ville løfte sin hale, troede først at måske kunne være denne forskrækelse, men ikke nu snart 6 timer efter overfaldet, så vi ender nok snart til dyrelægen. Jeg kan sagtens røre hende bagpå, og vi kan intet se.... Luna har ihvertfald desværre fået et ar på sjælen, så vi må nu træne hende i mødet med andre hunde......
øv og øv.... en dum dag for vores Luna-pige
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 89 Svar: 387
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 157
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 93
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.355
Stakkels Luna.... Jeg håber, at hun ikke er blevet alt for dybt skadet på krop og sjæl.
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 42
Luna har det bedre i dag, men hendes psyke er stadig en smule knækket. Jeg kan se det på hendes hale, som pt. ikke ligger op over ryggen hele tiden, men kommer dog mere op på ryggen i dag end i går, hvor hun konstant gik med halen mellem benene efter overfaldet.... "Jeg kalder halen psykebarometer"
I dag har jeg sørget for, at hun skulle møde så mange hunde som muligt, og det er også gået fint, men dog underkaster hun sig helt vildt og halen kommer en smule ned, og så kigger hun dem meget an.... Ejeren til Rotweileren, var hønefuld og kunne dårlig nok kommunikere, så jeg opgav ham..... Med hensyn til dyrelæge, er der ikke sket noget..... Men jeg observerer hende meget kraftigt.....
I kan ellers tro, at jeg også blev så gal, da det skete og er egentlig stadig gal, for det har påvirket Luna psyke helt vildt.... Jeg må da sige, at det også har påvirket mig, for jeg kan mærke at jeg har svært ved at slippe hende løs i parken, for set nu, at der kommer endnu et udyr springende.... ....
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 42
Jeg tog i dag en tur til dyrlæge for en sikkerheds skyld, for at være 100 % sikker på, at der ikke var sket noget..... Og vores dyrlæge kunne mærke at Luna var en smule hævet bagtil og forklarede at det faktisk formentligt var derfor at hun ikke har løftet sin hale op som hun plejer... For som dyrlægen kunne se, var hendes psyke stadig god, eftersom dyrlægen observede Lunas møde med andre hunde i konsultationen, så puha.....LUna skal så være på smertestillende i en uge, og så går vi ned igen og få tjekket op på bagpartiet, og hvis det viser sig, at hun fortsat er øm, siger vores dyrlæge at hun skal lige kigges efter i sømmene af en kiroprakter, det kan jo godt være at Rotweileren kunne have skubbet til noget......
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 89 Svar: 387
LUNA overfaldet af Rotweiler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside