Bichon Havanaiser

Bichon Havanaiser

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

LUNA overfaldet af Rotweiler LUNA overfaldet af Rotweiler

Det er bare rigtig øv.... Luna blev i dag overfaldet af en ekstra stor rotweiler. Luna var så glad, som hun altid er. Vi kom gående nede i vores by, som afholder byfest pt, inden vi havde set os om, kom der en stor rotweiler flyvende ud fra en bænk, som den havde ligget under. Rotweileren var ikke i snor så den farede ipå lille Luna, men mand som gik med Luna, måtte hive Luna op i luften , så hun fløj i luften.... DEt hele gik så stærkt, at vi ikke kunne nå, at se hvor meget den fik fat i Luna, men vi har kigget hende efter i sømmene, og det virker ikke som om, at der er sket noget, dog har hun ikke ville løfte sin hale, troede først at måske kunne være denne forskrækelse, men ikke nu snart 6 timer efter overfaldet, så vi ender nok snart til dyrelægen. Jeg kan sagtens røre hende bagpå, og vi kan intet se.... Luna har ihvertfald desværre fået et ar på sjælen, så vi må nu træne hende i mødet med andre hunde......

øv og øv.... en dum dag for vores Luna-pige

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LUNA overfaldet af Rotweiler
  • #1   1. jun 2008 stakkels luna smiley det lyder ikke rart, sikke en forskrækkelse hun også må have fået, det er nok en god ide at lade hende møde en masse forskellige søde rare hunde i den nærmeste fremtid, så hun ikke mister troen på andre hunde.

• #3   1. jun 2008 åh... den lille stakkel, det er det værste der næsten kunne ske =( vi føler med jer og lille Luna

• #4   1. jun 2008 Årh - det gør mig ondt ... håber hun kommer sig den lille :-[

• #5   1. jun 2008 Åh for pokker da også. Det var næsten det værste der kunne ske, håber ikke det giver nngen mèn for hende. Mange tanker herfra.

• #6   1. jun 2008 Ih, altså.... Jeg bliver så arrig, når folk mener, at det er ok at have løsgående "missiler" af utilpassede hunde! Sorry!
    Stakkels Luna.... Jeg håber, at hun ikke er blevet alt for dybt skadet på krop og sjæl.

• #7   1. jun 2008 Tak for alle jeres søde beskeder (det luner)....

Luna har det bedre i dag, men hendes psyke er stadig en smule knækket. Jeg kan se det på hendes hale, som pt. ikke ligger op over ryggen hele tiden, men kommer dog mere op på ryggen i dag end i går, hvor hun konstant gik med halen mellem benene efter overfaldet.... "Jeg kalder halen psykebarometer"

I dag har jeg sørget for, at hun skulle møde så mange hunde som muligt, og det er også gået fint, men dog underkaster hun sig helt vildt og halen kommer en smule ned, og så kigger hun dem meget an.... Ejeren til Rotweileren, var hønefuld og kunne dårlig nok kommunikere, så jeg opgav ham..... Med hensyn til dyrelæge, er der ikke sket noget..... Men jeg observerer hende meget kraftigt.....

I kan ellers tro, at jeg også blev så gal, da det skete og er egentlig stadig gal, for det har påvirket Luna psyke helt vildt.... Jeg må da sige, at det også har påvirket mig, for jeg kan mærke at jeg har svært ved at slippe hende løs i parken, for set nu, at der kommer endnu et udyr springende.... ....

• #8   2. jun 2008 Tak for rådene, og er bevidst om at hun helst ikke skal kunne mærke noget på mig..... så jeg har sluppet hende, hvor jeg plejer og slippe hende....

Jeg tog i dag en tur til dyrlæge for en sikkerheds skyld, for at være 100 % sikker på, at der ikke var sket noget..... Og vores dyrlæge kunne mærke at Luna var en smule hævet bagtil og forklarede at det faktisk formentligt var derfor at hun ikke har løftet sin hale op som hun plejer... For som dyrlægen kunne se, var hendes psyke stadig god, eftersom dyrlægen observede Lunas møde med andre hunde i konsultationen, så puha.....LUna skal så være på smertestillende i en uge, og så går vi ned igen og få tjekket op på bagpartiet, og hvis det viser sig, at hun fortsat er øm, siger vores dyrlæge at hun skal lige kigges efter i sømmene af en kiroprakter, det kan jo godt være at Rotweileren kunne have skubbet til noget......

• #9   2. jun 2008 nåh altså hvor er det synd, men det er da flot hvis hun ikke psykisk har fået men´ =)

Kommentér på:
LUNA overfaldet af Rotweiler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce