Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykker!!!
  • #1   11. maj 2007 hmmm nok tage mine sprit nye sko kun været på 1 gang, og min datter nye dyre regntøj og splittede det i atomer

• #2   11. maj 2007 tja, Vandskade .
    Fået åbnet vinduet, og løbet rundt på et skråtag i regnvejr på 4 sal.

• #3   11. maj 2007 ikke fedt og blive ringet op og få afvide at dine hunde render på 4 sal, på et stejlt tag i regnvejr.

Slet ikke fedt at komme hjem, åbne døren, og vandet fosser ud . lol .

• #4   11. maj 2007 Caiser fik for nylig fat i min mands helt nye briller... De ligger så nu i skraldespanden...

• #5   11. maj 2007 Mark: uhha det må ha været en ubehagelig oplevelse!!! håber det hele endte godt!!

• #7   11. maj 2007 Bide hul i en sæk med cement, og spredde den over hele huset. Gyyys det er mange år siden og det var vores første hund i et sprit nyt hus.

• #9   11. maj 2007 det gjorde det, den ene var selv hoppet ind igen. nr. 2 måtte vi ud på taget og hente mens vi holdte fast i hinanden

• #10   11. maj 2007 Ingen ulykker overhovedet - hvalpen har alrid fåe en sok og det har været rigeligt.

• #11   11. maj 2007 Rikke >>>> Hva' med Oskar-dydsmønster??

• #12   11. maj 2007 har selv været ret heldig med mine hunde ikke rigtig har lavet ulykker mens de har været alene... men men men...
    Louis havde engang fået fat npå en kuglepen men han var alene og den skulle da selvfølgelig med op i vores fine lyse sofa... da vi kom hjem var vores sofa fyldt med blæk og totalt blå over det hele, og det var bare ikke til at få af!!!!!

• #13   11. maj 2007 skubbet en pude ned fra sofaen...

Heldigvis gik puden ikke i stykker ;O)

• #17   11. maj 2007 Maxi og Milo har kun tage små ting, men min gamle hund tog mit elskede Take That video bånd og hyggede sig med det (den gang de startede op) jeg var græde færdig ;0)

• #18   11. maj 2007 $ Pinky Babs $

Det var skrækkeligt siger jeg dig. Jeg var virkelig chokeret, og skyndte mig da osse at sætte en adfærdsdimmer på vapsen ;O)

• #19   11. maj 2007 kan den anbefales bine......?

Overvejer at købe den hvis der bliver problemer med cody ang at ødelægge ting

• #20   11. maj 2007 Freja kom engang op på spisebordet og væltede
    en sukkerskål på gulvet og åd al sukkeret, skålen
    smadrede og hun havde derefter blodig afføring
    så vi troede selvfølgelig at hun havde slugt et glasskår
    det kostede 2400 hos dyrlægen

• #21   11. maj 2007 uha hvilken skalvælges som den værste? tror det bliver den gang un spiste en halv væg umm guf guf... ellers må det være de 2 læder sofaer hun har tygget gravet i.. men det gør hun heldigvis ikke længere...

• #23   11. maj 2007 Emma´s værste ulykke var da hun i en alder af 9 uger overvandt trangen og gnuflede en pelskant som sad på en hat der tilhører min datters porcelænsdukke..........jeg siger jer.......der var stor drama herhjemme *GG*

• #24   11. maj 2007 oh ja kan også bkive ved med ulykker de små har fundet på, de kan sagtens være alene hjemme uden at lave noget, men når de så endelig har holdt fest mens jeg har været på job så ligner det også en slagmark! toilet papir er altid et hit, spredt og tygget i hele lejligheden, sko, undertøj og hva de ellers kan finde, KUGLEPENNE i lys sofa, KAKAO fundet i skraldespand i lys sofa, min mors minkpels, min mors støvler og jeg ku blive ved he he det altid en fornøjelse at komme hjem smiley

• #26   11. maj 2007 en gang hadde de revet tapet af en halv vegg, men det var våres skyld da vi ikke hadde lukket døren og tapeten den var jo ødelagt fra før (strimler var løse på veggen så da ser det jo sjovt ud)

• #27   11. maj 2007 ups.........glemte lige da hun et par dage senere rev MIN bilka reklame itu.........mor her var MEGET skuffet..........MEGET ;o)

• #28   11. maj 2007 $ Pinky Babs $

Adfærdsdimmer = adfærdsbehandler ;O)

Jo da, og jeg har osse fået en detaljeret plan ang. hvordan jeg skal forholde mig.

Vi har nu adfærdsbehandlet i 7-8 måneder, og indtil videre er vi da kommet så langt at hunden kun skubber puden betænkeligt tæt på kanten...

Det har så kostet 47.000 kr. i adfærdsdimmerregninger, men det har været hver en krone værd *gg*

• #29   11. maj 2007 aya pier alt hvad der ligger i rækkevidde, det blevet til et utal af reklamere og papkasser(vi har en papkasse til reklamer...en gang imellem) en mobillader til motorola, en usb-bluetooth dongel + cd til den, et par cd og en taske af datteren havde smidt i hendes kurv(selvforskyldt)
    en stuebirk(plante) den overlevede hele 4 mdr, hvilket var en rekord for mig

jeg tager det ikke så tungt, synes ikke det er de store tab vi har lidt

• #30   11. maj 2007 Smilende susie: he he det lyder som en meget alvorlig sag!! *GG*

• #31   11. maj 2007 °º•¤ Bine & de to dejlige

Der er jo nok stor forskel på hvad og hvordan man gør sine tanker når der kommer en ny hvalp i huset.

Den første hund jeg havde, tømte køleskabet, og alle køkkenskabene, og var helt oppustet for din den havde ædt alt hvad der kunne ædes, og havde drukket ca. 5 l. torskelevertran. så den så meget fed ud.

Og den skulle bare ud, og det kunne ikke gå stærkt nok - jeg har aldrig set en hund skide tøndt før, men her var der 10 meter strål - det ror jeg da pokker, det er jo levertanen, som rigtigt har gjort sin virkning, sat alt de smør mm der var i køleskabet.

Så en opringningen til dyrlægen, og så stode den på skånekost i 10 dage, kogt fisk og ris. - de første 3 dage åde hunden ikke noget, men det hjalp.

• #32   11. maj 2007 hmm.... det værste var nok at komme hjem til sofa nr 3 der var blevet flået... NR TRE!!!! så var mor en lille smule negativ... hehe

• #34   11. maj 2007 $ Pinky Babs $

Som jeg altid har sagt:

Hunden MÅ være her, sofapuden SKAL være her.

Og af de to må det bestemt være hunden der skal ligge nederst i hierakiet.

Det gi'r adfærdsdimmeren mig osse ret i..

• #35   11. maj 2007 hov glemte den dag hun gik på bordet og åd chokolade, jeg var skuffet MIN chokolade

vi endte en tur ved dyrelægen hvor hun fik brækmiddel, siden har hun ikke rørt chokolade,

så kan hun lære det, ej nu kan chokolade fint ligge på bordet i det øjeblik hun lugter det ligger hun sig væk fra bordet, så noget har hun lært

• #38   11. maj 2007 $ Pinky Babs $

altså,,,det kan jeg jo ikke vide, for jeg så det ikke selv.

men adfærdsdimmeren mener, at det har været en totalt uprovokeret nedskubning.

• #39   11. maj 2007 Da han var hvalp pøllede han på gulvet.. og bed et lille stykke af et væghjørne

• #40   11. maj 2007 Bine

det har gudskelov ikke prøvet...

• #41   11. maj 2007 Loool Weeeee... Du er sg sær ;o)

• #42   11. maj 2007 dengang hvor Jaques åd min yndlings legetøjshest;)

• #44   11. maj 2007 nå ja Føj for satan Louis havde engang spist et fugle æg ude i haven! og sik meget dårlig mave! bagefter skulle han være alene og da jeg kom hjem havde han lavet total tyndt ned i en rist ude i brugseren! føj det stank og det var ikke til at gøre rent! der gik laaangtid før den stank var væk!

• #45   11. maj 2007 Fru B

Det er ikke MIG der er sær. Det er alle de andre.

Jeg er den eneste der er normal. ;O)

• #46   11. maj 2007 Bella har ikke lavet så meget..

Hun havde en perioden hvor alt nyt ikke måtte være der.. Jeg havde fået to store nye puder fra Bahne til stuen i julegave. De var med fjer indeni..
    Da jeg kom hjem var der fjer overalt... Jeg mener virkelig OVERALT... Bella sad helt uskyldig og kiggede på mig da jeg kom hjem.. Hun havde stadig fjer i mundvigen.. :0) Jeg havde meget svært ved ikke at grine... :0) Lømmel.. :0) Men det er et par år siden nu..

Hun har forsøgt at grave sig ud af vores nye badeværelse en dag det var vildt tordenvejr.. Hun laver kun ulykker hvis det tordner og vi ikke er hjemme for så er hun bange.. :0(

• #47   11. maj 2007 hmmm Fie har en enkelt gang som hvalp leget lidt med en potteplante, det kostede lidt jord på gulvet, et hjørne blev der gnavet lidt i på en reol, ellers har hun set hvor lang en toiletrulle kan blive.

Alle ting lavet mens jeg har været hjemme *G*

Kedelig hund jeg har

• #48   11. maj 2007 René - Ja den med toilet rullen lavede Bella også en dag. Hele vejen fra toilettet ovenpå og ned i stuen.. :0)

• #49   11. maj 2007 Ikke ret mange ulykker, men mit hjem er også konstant hvalpesikret.
    Bobbie: en grydeske, en del snørebånd og inden jeg fik børnesikring på mine køkken skuffer - tømt en skuffe for mel, sukker og flormelis ud over mit køkken gulv og slikket i det så jeg havde enblanding af glasur og melklister. Det tog LAAAAANG tid at få af igen.
    Pei Pei: Adskillige par badesandaler aldrig andre ting - mærkelig hund!!!
    Windy: huer, vanter, MP3 afspiller (datterens) det var ikke populært. 12 ruller toiletpapir og 4 ruller køkkenruller spredt ud over hele huset. Det lignede en snestorm.
    Exit: kun 7 uger nøjes med at banke sine søskende.

• #50   11. maj 2007 Noah har spist Kim's arbejds Jakke ellers har han kun spist toilet ruller og sugerør smiley

Men her den anden da tog jeg Kantos i at bide i internet ledningen og self var den blevet gnavet over så ringende til min far for at han sku lave den..
    Det gjorde han så..

Men dagen efter var det sku Hector der lige lå og hyggede sig ..
    Så måtte ringe til far mand igen for at få ham til at ordne det smiley

Men elleres æder de ikke rigtig noget de stjæler men når ikke at æde det da de så får noget legetøj proppet i munden smiley

• #51   11. maj 2007 Dolce brød ud af have døren og gravede alt op hvad der var i haven og slæbte det med ind på det nye gulvtæppe. Vi havde lige lagt ny græsplæne, men ikke så meget som et enkelt græsstrå var der tilbage

• #52   11. maj 2007 Forestil jer en GD-hvalp på 5 mdr, der får fat på en flaske mad-kulør, hvor låget er gået af og SÅ RUSKES DER på livet løs i mors fine nye lyse og hvidmalede køkken.......

AAAAAAAARRGGHHH siger jeg bare!!!!!!!!!!!
    Glemmer det ALDRIG NOGENSINDE!!!

Så hellere miste et par dyre sko!!!

• #53   11. maj 2007 gnavet i vores væg, og møbler... det var Bufas de andre har det været småskader

• #54   11. maj 2007 GGGGGGG...

jeg tror det værste var da min gamle schæfer ødelagde min fjerdyne i soveværelset, he he, der var dømt snestorm, det tog flere måneder før alle fjer var væk....

• #55   11. maj 2007 spiste min mors hjemmelavede frugtsalat i et ubevogtet øjeblik og lige før der blev sagt at nu var julefrokosten klar ! vi var ikke populære ..........

• #56   11. maj 2007 min første hund... hm... alt åd han... mente vi trængte til nyt tapet i stuen, så han pillede tapeten ned... mindre arbejde til os... så var det linoliumet i køkkenet han ikke kunne li farven på og åd.....nå men så gik turen til kontoret, som han også mente trængte til forandring... alt var spredt ud over gulvet.. og er i klar over hvor meget en udstoppet søpapegøje fylder når en border har leget med den.... kan kun sige at den fylder rigtig meget og ih hvor er der mange små fjer på sådan en fætter... ja jeg kunne blive ved......

hund nr to Bine.. ja der var det mine sko/ min mors sko det gik hårdt ud over...

Sussie som jeg har nu... aldrig noget...kun hendes egne ting..

Scobby vores gamle hvalp... alt af sønnen legetøj han kunne finde blev bidt i stykker... ikke så dejligt når drengens bygge bob ting er smadret...lænestol... vandkanner, tøj m.m med huller i

og så vores nyeste skud på stammen bonzo... vores fustreret jagthund som er en omplaserings hund.. 9 mdr gammel.. har hold nu fast .. kun snuppet en blyant og tykket i smader...

• #57   11. maj 2007 Bella har spist en pude på en klapstol og en eyeliner underligt at komme hjem og se en sortplettet hund....
    Mulle har spist en lader.. Det har ikke været det helt vilde.....

Kommentér på:
Ulykker!!!

Annonce