513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Ulykker!! Ulykker!!

Hej!
Vi har to dejlige hunde. Ozzy er lidt over 2 år gammel og Gaby er stadig en hvalp. Problemet er at når de er alene hjemme eller om natten, så laver Gaby altid ulykker! Vi ved godt, at der vil være lidt her i starten, men det lidt mere ekstreme - ved vi ikke hvad vi skal stille op med? Hun ødelægger vores potteplanter, æder vores tapet, knaver i paneler. Og i går bed hun en forlængerledning i stykker. Den var heldigvis ikke sat i en stikkontakt. Vi er bekymret for at hun næste gang har ædt det halve af sofaen.... eller være endnu kommer til skade, mens vi ikke er der! Vi ser ikke når det sker, men vi viser Gaby hvad hun har lavet og siger sådan et dyb fyyyy... Hvad skal vi gøre? Gaby har i forvejen masser af legetøj, kødben m.m.

Mhv. Kasper og Winnie

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykker!!
  • #1   7. aug 2007
    *Øve alene-hjemme forfra.
    *Lukke dem i 1-2 rum, så de ikke har det hele at rende på.
    *Stimulere hende mentalt inden I tager hjemmefra, men det skal være stille og roligt, ikke for vildt, for så kører hun op.
    *Give hende et marvben eller et frossen ben med leverpostej, tun eller andet.

• #2   7. aug 2007 Ellers prøv med et stort bur som hun er i når i ikke er hjemme.

• #3   7. aug 2007 Lad dem være i et rum, hvor de ikke har andet end det, de gerne må bide i... Og så ødelægger "babyen" kun vægge og paneler ét sted ;o) Tro mig, det holder op når lømmelalderen er forbi. Sæt et børnegitter op mellem det rum, de går i - og resten af huset. Så føler de sig ikke "lukket inde". Eller køb en hundekravlegård, hvor de kan være når de er alene hjemme...
    Vi brugte børnegitteret og det har fungeret perfekt :o))

• #4   7. aug 2007 Jeg ville aldrig nogen sinde, sætte en hund i et bur og så forlade den - et bur er ikke beregnet til flere timers ophold. Hunden kan ikke gøre sig rent i et bur - Nej Så må man hellere bygge sig en hundegård med tilhørende hundehus. hvis man er meget væk hjemmefra.

Bare min mening

• #5   7. aug 2007 Det skal jo ikke være et alm. transport bur man kan få nogle STORE bure hvor der både er plads til en sove plads og spise plads... De skal jo kunne bevære sig i dem. Og man kan også bruge en hvalpe går der er jo bare ikke låg over.

• #6   7. aug 2007 går=gård

• #7   7. aug 2007 Tak for de mange gode råd. Tror at vi prøver at holde dem ude af stuen, når de skal være alene. Det er nok det rum hvor der er flest ting at ødelægge. Så har de et stort køkken og værelse hvor de kan være. Jeg tror at vi laver et hyggested til dem i det værelse, så de har deres sted. Når vi er hjemme løber de i flere timer og leger i en stor indhegning med græs, hvor de graver masser af huller. Så laver de ikke meget andet end at spise lidt og sove når de kommer ind. Så forhåbenlig kan de lære at de har deres sted i huset og at det efterhånden også er det område de skal være i når de er alene.

• #8   7. aug 2007 Forresten har vi lige et problem mere ang. vores hunde. Hvis de kan komme til det, så spiser de deres afføring??? De får altså et godt foder og nogle gode godbidder ind imellem???

• #9   7. aug 2007 Da jeg skrev om det problem med at Mille spiste tapetet blev det ikke godt modtaget herinde...

Er glad for at se at der virkelig er nogen der gerne vil hjælpe istedet for at... ja...

Beklager var bare nød til at skrive det... I har min respekt..:o)

• #10   7. aug 2007 Nej det gjorde jeg ikke.... Desværre...:o(

• #11   7. aug 2007 Det er Mille... hun er omkring de 6 mdr. og hun er en papillon...

Prøvet næsten alt, men dog ikke bur, da jeg ikke er vild med det...

• #12   7. aug 2007 jeg har også prøvet at lukke af for nogle rum så hun ikke havde hele lejligheden... det var der en der sagde jeg skulle prøve, men det gjorde bare problemet meget værre...

• #13   7. aug 2007 Birgitte..Hvad med en " kravlegård", det oplever hunden ikke som et bur ??

Kommentér på:
Ulykker!!

Annonce