{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

vov vov vov vov vov vov vov vov vov!! {{forumTopicSubject}}

er hvad Bufas siger meget tit, vi er ved at blive sindsyge, han har superhørelse, hvis en mus slår en skid, så tro mig så gør han, han gør hvis vores genbo kommer hjem eller køre, når han er i haven og der går nogle ude på vejen, hele tiden. vi har aldrig haft en hund der gøede, men det har vi nu!!! han stopper lidt når vi siger nej ,men så knurre han istedet for, han tror han er rigtig farlig he he. men hvad fanden gør vi snart??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vov vov vov vov vov vov vov vov vov!!
  • #1   27. dec 2006 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! savner..... åh det er skønt når han stopper!!

  • #2   27. dec 2006 Hej Louise

    Uha, jeg kan godt sætte mig ind i det. Jeg har prøvet flere ting på min hund og jeg synes efterhånden at det er aftaget meget, men man skal jo også huske, at det er en normal reaktion. Den fortæller flokken, at der kommer nogen/noget der ikke hører til.
    Det jeg har gjort med min er følgende to ting
    1, Jeg prøver at aflede ham. Jeg går fysisk hen til hunden og tager ham med i et andet rum. Uden at sige noget. Når han tier stille, så roser jeg ham stille og roligt.
    2, Jeg roser ham for det! Jeg roser ham, da han jo fortæller mig, at der er noget jeg skal være opmærksom på, han kan jo i bund og grund ikke vide, om det han gør af er ok. Jeg har fundet denne metode i Hundelytteren af Jan Fennell, det er en god bog. Jeg synes at min hund stopper meget hurtigt med at gø, når han får ros og ellers er det metode 1 jeg bruger.
    Håber du finder en løsning - bare lad være med at råbe af ham, det hjælper slet ikke.

    /Tanja


  • #3   27. dec 2006 tanja: vi roser ham også når han stopper, og vi råber ik af ham. måske vi skulle tage ham ind i et andet rum f.eks det vil jeg prøve. tak

Kommentér på:
vov vov vov vov vov vov vov vov vov!!

Annonce