{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan ser jeres hverdag ud
  • #2   1. dec 2015 Vi går første tur på formiddagen, en sidst på eftermiddagen og så en igen omkring kl. 22. Så er vi til træning 19-21 torsdag. Alt der imellem er sådan set intet fast. Der bliver leget, hygget, trænet og somme tider proppes nogle andre ture ind smiley

• #6   1. dec 2015 Jeg sover til mellem 8 og 12 alt efter hvor meget jeg har oplevet dagen før.

Robin lader somom han sover og så snart jeg bevæger mig lidt for meget pive-hilser han og slikker mig i hovedet smiley

Når han så får gang i mig tager jeg tøj på, giver ham mad, tager kontaktlinser i og gør klar til morgentur.

Resten af dagen laver vi så lidt som muligt langt de fleste dage smiley

Aftensmad omkring kl 18 til begge og seng mellem 21 og 24 medmindre jeg ikke kan sove.

• #8   2. dec 2015 Vi går morgentur omkring kl. 7.15. Så spiser både hunden og jeg morgenmad. Og han får derefter en tyggepind eller en frossen kong med kylling/leverpostej/andet godt at hygge sig med, imens jeg tager overtøj osv. på. Så tager jeg på arbejde. Kommer hjem omkring 15.30, hvor vi går en lang tur (ca. 1 time) med nogle træningsøvelser ind imellem. Herefter slapper vi lidt af derhjemme; jeg læser bøger, sørger for aftensmad osv. Omkring kl. 19 træner vi lidt indendørs, hvor vi bruger halvdelen af hundens aftensmad som godbidder, og resten får han så serveret som aftensmad smiley Så plejer jeg også at sætte ham til lidt søgeøvelser rundt omkring i lejligheden, så han kan blive dejlig træt. Vi går aftentur omkring kl. 22, og herefter er det sengetid smiley

• #10   2. dec 2015 Når jeg har Ainu ved mig ser dagen mere eller mindre sådan ud:
    gåtur 40 minutter - en time om morgenen, alt efter om jeg skal møde 8:15 eller 9:00.. Til middag går kæresten en hurtig tur med hundedyret..
    Når jeg kommer hjem tager vi en lang tur igen, denne varierer meget i længde, men indeholder altid mulighed for at løbe frit og så trænes der også undervejs.. Så fodres der, og herefter får han tid til at slå mave indtil en hurtigt tur efter aftensmaden.. Inden vi går i seng(22-01) får han endnu en 40 min tur..

I løbet af dagen, når jeg er hjemme med ham, får han forskellige aktiviter og vi træner de momenter af lydigheden vi kan i lejligheden smiley

Ainu bor ikke hos mig permanent, men er her oftest en uge af gangen - og så hjem til tøseflokken hos mine forældre igen.. Derhjemme er skemaet aldrig det samme, for min mor er på 3-holdsskift.. Det er selvfølgelig rigtig kedeligt for dem når hun er på nat og skal sove det meste af dagen, men så sker der noget i løbet af aftenen, så hundelivet er værd at leve alligevel - gåture på marken, i skoven eller andre spændende steder smiley Eller blot at få hele haven(hegnet ind af to omgange, 300m2 gårdhave + stor have udenom huset) som legeplads, mens mor og far ordner brænde/er i garagen.. Derhjemme er det helt okay at ende med at se sådan her ud, efter en sjov dag i haven smiley

profilbillede
  • #11   2. dec 2015 Jeg er studerende..

Vi står op kl. 5 og går tur fra kl. 5:30 til kl. 6..

De kommer ud i haven og tisser kl. 6:30 og jeg går kl. 6:40..

Kl. 12 kommer min mor og lufter dem..

Jeg er hjemme mellem kl. 17 og 17:30 om mandagen.. Og mellem kl. 16 og 16:30 de andre dage..

Så bliver der gået tur og leget udenfor i en times tid til halvanden..

Luftetur igen kl. 21:30..

Godnat kl. 22:30..

I weekenderne sover vi længe, går mange flere ture, putter på sofaen og træner lidt.. smiley

Kommentér på:
hvordan ser jeres hverdag ud

Annonce