{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser jeres have ud ?
  • #2   25. jul 2010 Det er nu ikke fordi det generer os smiley
    Men gad godt vide om det kan lade sig gøre at holde have med 3 giganter i huset.. Griner

• #3   25. jul 2010 vores hunde er ikke så store, tilgengæld er de ved at anlægge en golfbane i græsplænen

• #4   25. jul 2010 Nu har vi 3 haver, hvor hundene kun har adgang til den ene når de er alene - der er huller og legetøj i hele haven, men de andre er pæne nok. smiley

• #5   25. jul 2010 jeg havde fine blomster indtil batman kom, nu er de næsten alle jævnet med jorden:)

• #6   25. jul 2010

MIn have er meget flot , der kommer gartner hver dag og sørger for alt smiley

Jeg bor på 2.sal og Bagsværd Slotspark er min have , jeg bor nemlig 100mtr. fra den hehe

• #7   25. jul 2010 Jeg har altid hørt, at "når man anskaffer sig en GD, bliver haven ALDRIG det samme igen".

Men, men..... I vores tilfælde passer det altså ikke! Vores have er stadig pæn og uden de helt vilde huller..... endnu, i hvert fald - det kan jo sagtens nå at ændre sig: Det er Julius første sommer hos os ;o).
    Han har ubetinget adgang til haven (undtaget når han er alene hjemme). Og han har ofte besøg af legekammerater (nabohunde), så haven bliver flittigt brugt. Der er kun to steder i haven han graver (måske fordi der disse steder er bar jord?), græsplænen lader han være :o)

Men mon ikke det forholder sig lidt anderledes med hele 3 giganter, end blot med én?

P.s. her er lidt fotos fra haven: http://www.boliggalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=873

• #8   25. jul 2010 Havde vi haft en have (!!) - Havde den været fyldt med fine og farverige blomster, planter og også gerne nogle stokroser, ingen tvivl!! :o)
    Hundene ville ikke få lov til at grave i blomsterbedene - Men kunne godt finde på at give dem et lille ''gravsted'' bagerst i haven *GG*
    Men no way, vil have lov til at have blomster - Elsker blomster! :o)
    ....Men nu er vores hunde jo heller ikke ret store, så det er lidt nemmere at holde haven pæn. Kan godt forestille mig at med flere store hunde, er det lidt af et arbejde :o)

• #9   25. jul 2010 Mit lille frimærke af en have ser forfærdenlig ud...ikke fordi nessa graver eller noget men der er super meget ukrudt og det vokser hurtigere end jeg kan følge med

• #10   25. jul 2010 Kender godt ordsproget om GDer og haver smiley
    Og jo jeg tror da helt bestemt at det vi har 3 , har en smule at sige i dette tilfælde. Griner .
    Hvis bare vores kunne nøjes med at lave huller som på en golfbane , de huller vi har i haven er på størrelse med store pilatesbolde . GGG

• #11   25. jul 2010 Sophie & Jesper C:

..... pilatesbolde.... Fed humor smiley

• #13   25. jul 2010 Jeg har en meget lille have på omkring 10kvm - dækket af fliser og med et enkelt bed i hjørnet og en potte i det andet. Dur ikke til haver smiley

• #14   25. jul 2010 Vores have er ufærdigt projekt på ufærdigt projekt.
    Græsplæne - ja græsplæne kan man næsten ikke kalde den - kløver, mælkebøtte og nogle enkelte tidsler-plæne er nok den bedset betegnelse.
    Vores have kunne godt trænge til en ordentlig omgang "Han, Hun og haven"

• #15   25. jul 2010 ´Min have er ny og fiiiin ;D
    Er flyttet til mindre have uden rod og uden græs - Sakki lægger sig bare mellem blomster og ikke på blomster....herlig tendens !

(link fjernet)

• #16   25. jul 2010 Jeg har 3 giganter og en have på 6500 m2. Der er ingen huller her hos os. Kun hvis der er et helt frisk mulvarpeskud kan de finde på at grave lidt i det, men det er sjældent. De har så deres eget svømmebassin på 7x4 m. de kan bruge deres energi i.

• #17   25. jul 2010 Min lille have er fyldt med fliser:)
    Men har dog droppet at sætte nogle krukker med fine blomster i år, da Tayson har et fænomenalt sigtekorn på pistolen så han nøjes ikke med at tisse op af krukken, nej det rammer altid lige ned i den så de går ud.

• #18   25. jul 2010 ja vi har også en GD have gg men har sat et hegn midt hen over så de ikke kan komme i hele haven mere, skal lige siges vi har en Kæmpe have så de kan stadig løbe sig trætte, men vil nu prøve at få noget af haven tilbage til menneske have gg

• #19   25. jul 2010 Vores have er vel omkring 1200 m2 plus 5000 m2 bag stalden. Haven omkring huset er rigtig pæn og velholdt, selv om hundene har hele haven at være i. Det sker at kalle graver et hul i mine bede, men det er ikke noget der ødelægger blomster og stauder. Det er bare en skolv i og få det dækket igen.

De 5000 m2 bagved huset er der ikke gjort noget ved. Der står en halv meter høj ukrudt......

• #20   25. jul 2010 Min lille forhave er nogenlunde. Der er kun fliser og krukker samt få bede med store klatrende planter (vin og klatrerose).
    Baghaven er et vildnis uden lige med knæhøjt ukrudt og store huller, og en hæk som trænger gevaldigt til at blive klippet.

• #21   25. jul 2010 I min have ligner det, at der har været bombekrig. Masser af huller og planter der er gravet op smiley Det er lidt surt, men sådan er det jo.

• #22   25. jul 2010 Vores have er lidt af et vildnis, som vi prøver at komme til bunds i, men man kan ikke se vi har hund ud over agility slalom pindene i græsset og vandskål. smiley

Lia må grave når hun er ude på marken og hun tisser af i gårdspladsen inden vi går om i haven.

• #23   25. jul 2010 vores lille mops er ved at gå amok i haven med at grave huller over det hele. også kan den godt li at lege gemme i mellem blomsterne. så de er trampet godt ned! meeen... hun er dejlig alligevel smiley

• #24   28. jul 2010 Vores have ser nogenlunde ud. King graver ALLE kødben ned, men IMELLEM blomsterne. Han rører ikke blomsterne. Han har haft gravet nogle huller i græsplænen, hvor der har været lidt hul i forvejen, men dem har vi dækket. Til gengæld er der masser af jord rundt om langs hække osv., så der får han sin gravelyst styret smiley
    Men der ligger hundelegetøj, børnelegetøj og "store-knægte-fodbolde" over det hele smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=53734

Kommentér på:
Hvordan ser jeres have ud ?

Annonce