{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da fast...
  • #1   25. sep 2015 Og et bonusbillede :b

profilbillede
  • #2   25. sep 2015 Uha, pas på hundens krop.

• #3   25. sep 2015 Vi har en havelåge på vel ca. 160 cm. højde, og engang hoppede Rollo næsten helt over, da han hørte min far, som han elskede overalt. Og det var altså ikke noget, vi havde opfordret ham til. Han blev bare altid så glad, når min far kom. Det var også altid ham, der passede ham. smiley

• #4   25. sep 2015 Hun får heller ikk lov at hoppe særlig meget, hun hopper heldigvis ikk altid når hun møder folk længere og det er jeg glad for smiley

Men jeg så muligheden for a få nogle fine billeder i de ... 2 minutter hun hoppede rundt og løb efter ham for a få den bold smiley

• #5   25. sep 2015 Nu ved jeg godt at man ikke skal pakke sine hunde ind. Mine hunde får, også som hvalpe, lov til at rende frit og springe og hoppe men din hun er ikke meget mere end 1-1½ år og af racer med store knogleproblemer (som altså ikke bliver mindre fordi man blander racerne), så jeg ville være uhyggeligt varsom med at "opfordre" til at springe i den stil som vi ser på billederne. Og dette er sagt af en, som HAR ødelagt en hund ved at lade den springe som 1 årig.

Kommentér på:
Hold da fast...

Annonce