{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da fast..
  • #2   28. okt 2011 M i ... Takker smiley hehe dumme mig for jeg ikke lige fik tjekket på hg først... Sorry

• #3   28. okt 2011 Hehe, det gør ingenting. Der kommer jo så mange indlæg hver dag, at det kan være nemt at overse en. smiley

• #4   28. okt 2011 Ja, jeg vil gerne følge med i alt, men nogle gang går det altså ens næse forbi.... Hvis du forstår smiley

• #5   28. okt 2011 fjernesynet virker ikke så vil en eller anden give en opdatering:)

• #6   28. okt 2011 Sandine... Okay... smiley

• #7   28. okt 2011 Ja helt vildt.. Jeg forstår ikke at hun tør... Jeg ville aldrig kunne slå et dyr ihjel... Hun burde få en mere straf for at have slået dem ihjel..

• #8   28. okt 2011 Vi har, hvor vi bor, en hel del jægere, som har de mest, lede modbydelige møgkøtere, som gang på gang, jagter mine katte i VORES have..
    I søndags lykkedes det så, en af disse satans bæster, at få fat i vores gamle kat, jeg sprang ud i haven, fik fat i skovlen og knaldede køteren en med skovlen, min mand fik katten båret ind, mens jeg tog et reb og gik over til disse jægere..

De fik at vide, at næste gang, en af deres møgdyr er i vores have, får de den med herfra i en sæk..

Så jeg kan godt følge de mennesker som ikke vil finde sig i andres møgkøter, som kommer i vores egne haver og angriber vores katte..

Vores døde i armene på min mand

• #9   29. okt 2011 Bettina

Hvor frygteligt for jer! Jeg kan helt ærligt godt forstå hvis man skyder indtrængende dyr der angriber gentagne gange - hvad skal man ellers gøre?

• #10   29. okt 2011 Jeg tror jeg ville hegne ind, selvom det virker forkert, synes det er forkert at skyde andres dyr, men den er bare så svær når det sker flere gange.
    Katte løber jo også frit rundt, og jæger.

• #11   29. okt 2011 Bettina. Det lyder ikke godt... :-(.. Jægere skal også have kontrol over deres hunde...

• #12   29. okt 2011 Ja det ville man da mene.. Er overbevist om, at blev der fokus på jagthunde, ville der kunne tilskrives dem væsenligt flere overfald og drab på andre dyr, end f.eks muskelhunde som kom forbudslisten !

• #13   29. okt 2011 Næh intet, andet end en skideballe og opsagt på jagtstykket...
    Nej der sker absolut NADA. End ikke selv om vi har kontaktet politiet..

nej nej var det en mulle hund, så var snakken en anden...

• #14   29. okt 2011 Nej tror, budskabet gik ind på lystavlen.. Om ikke før så da jeg senere ringede til ham..
    Det er så meget slut, er simpelthen så gal på ham..
    Gider ikke en gang at tage billeder af møgkøteren, hvis den kommer igen, så bliver den skudt..

Vi vil på ingen måde finde os i det..

• #15   29. okt 2011 sandie H: Det er ulovlig at smide en kat i en gylletank sådan at den kan drukne i lort. Det er overtrædelse af dyreværnsloven, og der er specifikke regler for hvem der må og hvornår og hvordan man må aflive et dyr.

Det er iøvrigt en ting at aflive et dyr humant og så en anden ting at lade den lide unødigt, uanset hvad den så ellers har gjort.

Den med blodrusen hvor man ikke behøves at give en advarsel først er ment sådan at man kan skyde det angribende dyr inden den gør mere skade. Har man tid til at indfange den, sådan at den kan slås ihjel med en økse eller smides i en gylletank, så gør den ikke skade efter at den er blevet indfanget og så er man vist ude i nogle helt andre paragraffer.

Bettina B. gør det helt rigtigt. Hun har givet jægeren en advarsel og hendes mand har jagttegn.

• #16   29. okt 2011 Jeg er målløs, men diskussionen ender her fra min side. Der er vist ikke mere at sige om den sag.

• #17   29. okt 2011 Der var du lige hurtigere end mig, så sidste ord i denne sag:

Så fordi dine kyllinger led og Bettinas kat led så skal katten der dræbte kyllingerne og hunden der dræbte Bettinas kat også lide?

Kom er en strejfende hund eller kat ind på min grund og dræbte mine katte eller kyllinger, så ville jeg gøre nøjagtig som Bettina, få dyret skudt og aflivet humant af en jæger, og ikke bryde loven ved at mishandle den eller give den en langtrukken død. Det er jo trods alt ikke dyret skyld at det følger dets instinkt, det er ejerens skyld at han/hun ikke holder dyret på en forsvarlig måde sådan at den ikke gør skade på ejendom eller andre dyr.

• #18   29. okt 2011 Det var da utroligt!

Hvor ser du henne at jeg synes det er i orden at skyde hunde, men ikke katte?

Det jeg stejler over er hvis man bryder loven og mishandler der. Punktum.

• #19   29. okt 2011 Tro mig, jeg ville gerne lade en lide i dette spil.. Nemlig det inkompatible fjols, som ikke har forstand på at holde hund..

At hunden(e) er nogle blodtørstige bæster, er kun fordi de gennem opdragelsen er opfodret til det..
    Men enden af det hele er, at selv jagt hunde, må ikke tage levende dyr..
    De eneste hunde som må gå på levende og dræbe er sweiss hunde..

Desværre har mange folk(jægere) den modsatte holdning, at alt hvad der er mindre end hunden, skal nakkes

Kommentér på:
Hold da fast..

Annonce