470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Uartig hund Uartig hund

Vores nu 5 måneder gamle grosser er blevet lidt uartig, hvis vi går ude i haven, og der kommer nogle forbi, gør hun og er klar til at sætt efter dem, jeg siger nej, og der skulle hun jo stoppe. men ligeså snart jeg har sagt nej, løber hun alt hvad hun kan ned til vedkommende. og det er bestem ikke fordi hun er ond eller noget, nej hun vil bare hilse. hvad kan jeg lige gøre i det tilfælde? det er først noget hun er begyndt med nu, for 14 dage blev hun pænt, på plads, når jeg lige sagde nej.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uartig hund
  • #1   17. sep 2006 ja altså hvis hun er et stykke fra mig, og der kommer nogle forbi ude på vejen, kalder jeg hende til mig, men så er hun pludselig gået hen og blevet døv smiley så kalder jeg på hende og løber den modsatte vej af hende, få at få hendes opmærksomhed. men hun er som stiret fast på dem der kommer forbi, også går hun måske tre skridt hen imod dem, også siger jeg nej, også løber hun. men ja når hun komme over til mig, roser jeg hende.

• #2   17. sep 2006 det der med den akutte opstået døvhed kender jeg alt til!! GG Batties hjerne blev rebootet som 10 mdr, han glemte alle kommandoer og indkald - forget it, men så pludselig kom det igen, tror det handler om de forskellige aldersfaser, når de kønsmodnes kan de også glemme alt, lige pånær madtider..GG så bliv du ved at træne hende, og så som Charlotte sir, endelig ros..Det virker bedre på battie hvis jeg taler i et latterligt højt toneleje, så er jeg mere interessant end andet; men den holder så ikke når der er tæver i løb GG held og lykke med din vaps!

• #3   17. sep 2006 mange tak for hjælpen, tror jeg vil prøve det med snoren.

Kommentér på:
Uartig hund

Annonce