767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvordan skulle jeg have reageret. Hvordan skulle jeg have reageret.

Hej alle!

I weekend var vejret her i det vestjyske ganske fint, så det til trak en del gæster til udendørs servering. Jeg var på job lørdag som tjener og lagde mærke til en mindre gruppe af mennesker der alle havde en eller to små hunde med hver. Gruppen af hunde kendte tydeligvis hinanden og der var ingen problemer. Jeg lægger dog mærke til en chihuahua, der tydeligt er nervøs ved de folk der går forbi på fortovet. Jeg går ind og ud mellem bordene og prøver at gå en bue uden om den hund, men er svært at undgå helt. Da jeg skal servere deres mad farer den lille chihuahua frem og bider sig fast i en fold på mine bukser. Jeg trækker benet til mig men den slipper ikke og jeg trækker den nok en lille halv meter hvorefter den slipper. Ejeren reagerer hurtigt og tager hunden op og væk og siger henvendt til de andre, at ********(hunden) er så legesyg.
Dette var ikke min opfattelse af det, men lader episoden passere uden videre kommentar.

Skulle jeg have sagt noget?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan skulle jeg have reageret.
  • #1   1. okt 2014 hmm, den er lidt svær i og med du er på arbejde, men jeg havde nok måtte bide tungen af mig selv, for ikke at spille skide klog og kommentere at jeg synes hunden så ud til at være beklemt med situationen med alle de mennesker omkring den, at det var et forsvar fra hundens side.

• #3   1. okt 2014 Præcis. Og havde hunden været større så kunne det potentielt have været farligt. Ikke kun for mig men også andre forbipasserende.

• #4   1. okt 2014 Af respekt for hunden, ja så havde jeg nok sagt noget smiley

• #5   2. okt 2014 Jeg havde desværre nok ikke sagt noget fordi jeg er så sindsygt konflikt sky. Men hvis jeg kunne havde jeg klart sagt noget. Stakkels lille hund, dens grænser blev jo tydeligvis overskredet mange gange! smiley
    Og det gør de sikkert tit når ejer ser sådan på det.

P.s. hvis en chihuahua får rigtig fat har de altså sylespidse tænder selvom de har smidt hvalpe tænderne, sårende bliver måske ikke alvorlige men de sviger som bare f........ hilsen hende der blev bidt I fingeren med 4 sår efter hjørnetænder fordi hunden var usikker men altså skulle ud og tisse..

Kommentér på:
Hvordan skulle jeg have reageret.

Annonce