975 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Øv med øv på Øv med øv på

Lille Fella er sørme ikke den heldigste!
- Først blev hun overfaldet af en mand, så hun var bange i flere dage efter og faktisk stadig er mærket af det.
- Så blev hun stukket flere gange i svælg og hals af en hveps, så hun ikke kunne få vejret.
- Så blev hun angrebet af af en stresset kat
- Så blev hun smittet med en gevaldig øjnbetændelse
- Så blev både hun og jeg angrebet af to løse hunde, som rev hendes mund og pote op og min arm.. (Der er simpelthen SÅ mange løse hunde i mit område smiley )
- Så blev hun trillet omkuld af en voksen brun labbe, der kom løbene løs ud fra en opgang i mit nabolag.

Og som om det ikke skulle være nok, har hun nu skadet et ledbånd i skulderen, som skal holdes i ro i ti dage med smertestillende.
Så nu skal hun bære BOT-dækken og ballonfutter, så hun ikke glider og strækker skulderen forkert (Vores gulv er ret glat)
Det er jo MEGA UMULIGT, at holde en 4,5 måneder gammel vabbelap hvalp i ro!

Vi laver enormt mange aktiveringslege med hende, men det er bare ikke nok for hende. Vi gemmer foder rundt omkring, i aktiveringsbrætte, foderbolde mm, men hun har klaret dem på ingen tid.

Er der nogen, der har nogle gode idéer til hvad vi ellers kan lave?
Lækre ben fra slagteren er heller ikke en mulighed, da hun kaster op af dem, eller får rigtig øv mave.. smiley

Hilsen Tine og en uheldig lille vappelab smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv med øv på
  • #1   14. sep 2014 Jeg kan sku godt forstå du siger ØV Hvor er det da synd for din stakkels hund, at den skal igennem så meget Jeg aner ikke hvad du mere skal gøre for at aktivere hende, andet end det du gør Men ønsker jer rigtig god bedring, og håber alle ulykker er ovre nu smiley

• #2   14. sep 2014 Tusind tak Inger.
    Ja det er rigtig synd for hende.
    Heldigvis er hun stadig en utrolig glad hvalp.
    Det er nok mere mig, der er blevet lettere hys, når jeg ser løse hunde. Jeg vil simpelthen ikke have dem i nærheden af hende, når jeg hverken kender dem, eller ejerne. Mange har desværre bare slet ingen forståelse for det.
    Så det ender desværre ofte med at jeg får at vide at jeg er en sur kælling og jeg ved ikke hvad.
    Men okay - Jeg vil hellere være en såkaldt sur kælling, end at min hund bliver overfaldet endnu en gang smiley

• #3   14. sep 2014 Hold da op, i er godt nok slemt ramt smiley
    Håber det vender, og hun kommer sig både fysisk og psykisk

• #4   14. sep 2014 Det med de løse hunde hader jeg også Så når folk kalder dig en sur kælling ,skal du bare være ligeglad For så er jeg også en sur kælling, og det er jeg Det skal nemlig ikke gå ud over vores hunde, der er i snor

• #6   14. sep 2014 Oh wow.. Stakkels lille Fella, I er godt nok hårdt ramt.

Har I prøvet med "find teen"-legen?
    - Næsten det samme som fodersøg, men hvor hun skal finde te og derefter får noget lækkert. Det ville i det mindste være noget nyt?

• #10   15. sep 2014 Holda op en masse dårlige oplevelser i har fået jer smiley
    Godt at hun er en sej tøs!.

Kommentér på:
Øv med øv på

Annonce