{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

øv øv øv!! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle sammen, vil lige dele min triste følelse med jer.

Jeg har i dag været røgfri i 3 uger, og lykkelig som man er når man slipper af med smøgerne, var jeg også. Men for ca en uge siden begyndte jeg at hoste, i går da jeg så tog til lægen og fik lyttet på mine lunger, fik jeg beskeden "jeg er bange for du måske har astma Karina"
Nej nej nej tænkte jeg bare og min læge satte mig ind i alle de prøver jeg skal ha lavet + skal ind på sygehuset i næste uge og have taget billeder af mine lunger, samme dag skal jeg også ha lavet en pustetest?
Nogle af jer der har prøvet det før?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv øv!!
  • #1   21. sep 2012 Godmorgen! Tillykke med de røgfri 3 uger - det er flot! smiley

    Øv for en nyhed, men heldigvis er astma noget man kan leve med. Jeg har det ikke selv, men har en veninde som har det, og det forhindrer hende ikke i at svømme, løbe og være aktiv i det hele taget smiley

    Set fra den positive side, så var det jo ikke lungekræft! smiley


  • #3   21. sep 2012 Tak begge to, det lettede mit humør en del!!
    har lige siddet og læst lidt om det, og som i siger, det er jo ikke kræft.

    har lidt overvejet om jeg skulle begynde at svømme lidt, bare en gang om ugen til at starte med? tror jeg vil snakke med herren om det når han kommer hjem i eftermiddag.


  • #4   21. sep 2012 Lyder som en god idé smiley Skulle være en super god form for motion

  • #5   21. sep 2012 Det siger kæresten også, han er gammel svømmer men fik allergi overfor klor.

Kommentér på:
øv øv øv!!

Annonce