1.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hvorfor høre folk ikk? hundebid hvorfor høre folk ikk? hundebid

Sagen er den at vi har som mange ved virkelig kæmpet med butler... han ka nu endelig med alle hunde pånær en!
Og da familie lige skulle passe butler igår kom den lille hund over på trods a at jeg havde sagt nej til det..
Og så skete det værste.
Butler snappede ud efter den og har åbenbart ramt ryggen for den er nu på vej tildyrlægen med stærke smerter.. hva helved gør jeg nu?
Har self gang i forsikringen der self ska betale evt. Behabdling. Men hvad med butler????
Den anden hund er en bestemt hund og har bidt vores anden hund dog kun overfladisk mange gange og ja tror bar butler fik nok men det er jo ingen undskyldning. Men jeg var der jo ikk og det skide træls en situation og stå i npr man ikk selv var der og havde sagt nej!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor høre folk ikk? hundebid
  • #1   13. jun 2014 Der er jo ikke noget at gøre ved det Sket er sket
    Men du har da intet ansvar der syntes jeg Du havde jo sagt nej Og så kan folk da lære at høre efter Det er så bare min mening

• #2   13. jun 2014 Men det bar en træls fornemmelse at stå med... årh hvorfor helved høre folk ikk efter....

• #3   13. jun 2014 Jeg forstår dig godt For man er jo også ked af at den hund blev bidt Men jeg ville blive tosset når folk ikke vil høre Men nu hvor det her er sket, kan det jo være at de gider høre efter en anden gang

• #4   13. jun 2014 Jeg føler med dig og Butler.
    Det er en rigtig træls situation, men godt at du har sat i forsikringen, idet at "sitter-familien" måske i værste fald kunne ende sig til det værste og ja, hvem ved, måske endda kalde det skambid, og hvis dette var tilfældet, ville dit "nej" jo ende med at være påstand mod påstand.

Men godt du har dit på det rene og uden tøven kontakter din forsikring og viser dig som den ansvarlige her! Nu ved du jo bare, hvem du ikke skal lade passe din hund igen, eftersom de ikke kunne finde ud af at lytte dine råd mht. "sammenføring" af to hunde.
    Men jeg ville uden tvivl også være blevet vred og ked af det på din hunds vegne.
    Held og lykke (:

• #5   13. jun 2014 Update; der er heldigvis ikk sket lille hundvniget... smertestillende og ro så ska den nok klare sig...;)

• Anna Maria
    Anna Maria Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #6   13. jun 2014 Mundkurv var måske en god ide for fremtiden. Bare en tanke - når I ved der kan opstå problemer - så hellere være på den sikre side.

• #7   13. jun 2014 Mundkurv pga de ikk kunne forstå at de to ikke skulle lukkes sammen. Nej! Så sku den lille hund os ha for den har bidt flere mennesker og vores anden hund....

• #8   13. jun 2014 Jeg ville heller aldrig bruge mundkurv

• #10   13. jun 2014 Vi er lige blevet enige om i husstanden at vi aldrig tager vores hunde med derover igen nogen a dem. For ja hvad kander ikke ske.... måske en overraktion men vi tør simpelhen ikke... nogen der ved noget om at det jo self er vores hundeforsikring der skal dække men gf forsikring vil ikk ta den da de har en hundesygeforsikring. Ka det virkelig passe?

Kommentér på:
hvorfor høre folk ikk? hundebid

Annonce