hvorfor høre folk ikk? hundebid hvorfor høre folk ikk? hundebid
Sagen er den at vi har som mange ved virkelig kæmpet med butler... han ka nu endelig med alle hunde pånær en!
Og da familie lige skulle passe butler igår kom den lille hund over på trods a at jeg havde sagt nej til det..
Og så skete det værste.
Butler snappede ud efter den og har åbenbart ramt ryggen for den er nu på vej tildyrlægen med stærke smerter.. hva helved gør jeg nu?
Har self gang i forsikringen der self ska betale evt. Behabdling. Men hvad med butler????
Den anden hund er en bestemt hund og har bidt vores anden hund dog kun overfladisk mange gange og ja tror bar butler fik nok men det er jo ingen undskyldning. Men jeg var der jo ikk og det skide træls en situation og stå i npr man ikk selv var der og havde sagt nej!!
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Men du har da intet ansvar der syntes jeg Du havde jo sagt nej Og så kan folk da lære at høre efter Det er så bare min mening
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.046
dec 2013
jun 2014
Følger: 1 Svar: 7
Det er en rigtig træls situation, men godt at du har sat i forsikringen, idet at "sitter-familien" måske i værste fald kunne ende sig til det værste og ja, hvem ved, måske endda kalde det skambid, og hvis dette var tilfældet, ville dit "nej" jo ende med at være påstand mod påstand.
Men godt du har dit på det rene og uden tøven kontakter din forsikring og viser dig som den ansvarlige her! Nu ved du jo bare, hvem du ikke skal lade passe din hund igen, eftersom de ikke kunne finde ud af at lytte dine råd mht. "sammenføring" af to hunde.
Men jeg ville uden tvivl også være blevet vred og ked af det på din hunds vegne.
Held og lykke (:
mar 2012
jan 2014
Følger: 1 Svar: 1
mar 2012
dec 2013
mar 2012
hvorfor høre folk ikk? hundebid