{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Hvad fejler hun? {{forumTopicSubject}}

Shieva fik dårlig mave for omkring 14 dage siden, på den måde at det er skiftevis god og dårlig afføring. De første 3 dage tænkte jeg ikke videre over det, da det kan forekomme at hun får dårlig mave nogen gange. Efter det synes jeg det var underligt at det blev ved, jeg gav hende derfor skåne kost i nogle dage, desværre uden effekt, så jeg tog ned til dyrehandleren og købte noget zoolac, gav hende det i et par dage, men det var stadigvæk skiftevis tynd og fast afføring. I tirsdags synes jeg hun virker en smule nedstemt, hun har blege gummer og halser fordi hun har ondt. Jeg får så en tid ved dyrlægen til i onsdags. På vej derned havde hun igen fast afføring, dyrlægen tog hendes temperatur og den var helt normalt, i det hele taget var hun helt normal der. Jeg fik så pro-kolin med hjem, sammen med nogen dåser skånekost, som jeg har givet hende lidt af gangen af siden sammen med pro-kolin, men det er stadig det samme! Jeg har lige snakket med dyrlægen igen og skal ned og hente noget antibiotika til hende her om et par timer, da hun mener at hun har en bakterie hun ikke selv kan nedbryde.
Jeg har lidt tænkt om det måske kunne være orm? Men vil gerne høre jeres bud. Lufter også lige det med orm til dyrlægen smiley
Beklager at det blev så langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fejler hun?
  • #1   2. maj 2014 Aner det ikke, men ved der er forskellige bakterier i omløb der reageres på ... Ville nu nok bede dyrlæge om analyse af afføring ....

  • #2   2. maj 2014 Det kan godt være orm.

    Det du beskriver lyder som det jeg var igennem for en del år siden med Dharma da hun var hvalp. Hun havde fået ormekur hos opdrætter, men åbenbart ikke en bredspektret og det viste sig hun havde hageorm som den ormekur åbenbart ikke tager. Hun fik Milbemax og vupti så var hun frisk og frejdig.


Kommentér på:
Hvad fejler hun?

Annonce