Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i nogle
  • #2   27. dec 2013 At du ikke får nogle henvendelser skyldes nok, at du vil købe på afbetaling.
    Så mon ikke du skulle spare op så du kan betale hunden kontant.

Der er ikke ret mange som vil sælge en hund på afbetaling, for når du ikke har penge til at købe hunden for, hvor vil du så få pengene fra, hvis der kommer en stor dyrlægeregning.

Så vent med at anskaffe hunden nu, men læg penge til siden hver måned og køb når du har sparet nok sammen til hunden.

• #6   27. dec 2013 Gider i slappe af og skriv venligst ordentlig... !!! Jeg ønsker at betale over 2 gange inden hunden er fyldt de 8 uger... !!! Hvad er der forkert i det

• #7   27. dec 2013 Man ligger gerne et beløb også betaler resten når man henter hvalpen smiley

• #8   27. dec 2013 Søger hvalp: Det er er "problemet" er, som Anni skriver : Hvordan vil du få råd til en kæmpe dyrlæge regning hvis du ikke engang har råd til at købe hunden helt fra start ? ... Spar op, læs om forskellige racer og VENT til du finder den race der matcher dig ! En hund er langt fra bare en hund ... Alle er lige så forskellige som os mennesker ...

• #10   27. dec 2013 Jeg har haft hund... Så det ved jeg godt... Forstår ik hvorfor man ik kan oprette indlæg uden at få den smidt i hovedet

• #11   27. dec 2013 TS . Husk vi kender dig ikke .. så vi forholder os kun til de du skriver og svare så derefter ..

• #13   27. dec 2013 Du kan også skrive hvad du ønsker du kunne ha ved en hund, og hvad du kan tilbyde, så skal der sikkert nok være nogen der kunne forslå lidt racer til dig smiley

• #14   27. dec 2013 t.s.

Du får IKKE smidt noget i hovedet,som du skriver.

Du spørger om råd ,tror jeg nok,"ikk oss".

Og,som flere skriver,der er et hav af hvalpe til salg,i hele landet.
    Faktisk,så kan man vrage og vælge.
    Det er bare om at gå igang.

Den blå avis,gul og gratis,her på h.g,ect...og indimellem,er der også et hav af hvalpefabrikker.
    Men uanset hvad,formoder jeg div.hvalpeavler vil se nogen penge på bordet.

Og,så er det jo op til dig,hvor meget du vil ofre på en hvalp.

Vil du have en hvalp,med en 2.års "garanti",så koster den nogen "håndøre",men så har du formodentlig,også fået en sund og god hvalp.

Vil du hellere have en lidt billigere en af "slagsen"(fabrikshvalp),ja,så koster den ikke så meget,ja,så kan du "bide spids på",at du kommer til at ofre nogle penge til div.dyrlægeregninger.

Så,der er frit slag på div.hundehvalpe hylder,altså ligesom et januar udsalg-sommerudsalg,og alm.udsalg,hvor der er 50% på alle hylder.

Det er ikke for at,være uforskammet jeg skriver det,MEN det handler altså om et levende væsen,der er helt afhængig af vores pengepung.

Og,det er "skisme" dyrt at have en hund,hvis man vil have en god samvittighed,overfor dens sundhed,mad,og almen velfærd.

Men søg,div.steder,og hav din samvittighed i orden,og din pengepung,når du søger efter en hvalp
    .

m.v.h.
    vibeke

,p.s.prøv så vidt mulig,at undgå div.hvalpefabrikker.

Da jeg valgte min mops,sad jeg da også og kiggede på div."udsalgs mopser".Og var da lige ved at,krybe ind bag skærmen her af sorg,da jeg så div.underlige mopser.
    Men jeg blev en "hård banan",og gjorde det ikke

.Fik en med 2.års "garanti" plus tavle

.Havde jeg været millionær,og havde haft en fin gård/hus,så kan det da godt være at,jeg havde købt de første 15 mopsehvalpe.Men jeg er et ganske alm.menneske,med en folkepension.
    så slut herfra

Kommentér på:
Kender i nogle

Annonce