Kender i nogle Kender i nogle
Hej Derude...
Jeg er på udkig efter en lille hundehvalp... Jeg bor i Nordjylland... Kender i nogle der sælger små hunde... Har oprettet en annonce uden respons
DETTE ER IKKE EN ANNONCE...
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 186 Svar: 10.734
Så mon ikke du skulle spare op så du kan betale hunden kontant.
Der er ikke ret mange som vil sælge en hund på afbetaling, for når du ikke har penge til at købe hunden for, hvor vil du så få pengene fra, hvis der kommer en stor dyrlægeregning.
Så vent med at anskaffe hunden nu, men læg penge til siden hver måned og køb når du har sparet nok sammen til hunden.
dec 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.056
dec 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 165 Svar: 1.056
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Du får IKKE smidt noget i hovedet,som du skriver.
Du spørger om råd ,tror jeg nok,"ikk oss".
Og,som flere skriver,der er et hav af hvalpe til salg,i hele landet.
Faktisk,så kan man vrage og vælge.
Det er bare om at gå igang.
Den blå avis,gul og gratis,her på h.g,ect...og indimellem,er der også et hav af hvalpefabrikker.
Men uanset hvad,formoder jeg div.hvalpeavler vil se nogen penge på bordet.
Og,så er det jo op til dig,hvor meget du vil ofre på en hvalp.
Vil du have en hvalp,med en 2.års "garanti",så koster den nogen "håndøre",men så har du formodentlig,også fået en sund og god hvalp.
Vil du hellere have en lidt billigere en af "slagsen"(fabrikshvalp),ja,så koster den ikke så meget,ja,så kan du "bide spids på",at du kommer til at ofre nogle penge til div.dyrlægeregninger.
Så,der er frit slag på div.hundehvalpe hylder,altså ligesom et januar udsalg-sommerudsalg,og alm.udsalg,hvor der er 50% på alle hylder.
Det er ikke for at,være uforskammet jeg skriver det,MEN det handler altså om et levende væsen,der er helt afhængig af vores pengepung.
Og,det er "skisme" dyrt at have en hund,hvis man vil have en god samvittighed,overfor dens sundhed,mad,og almen velfærd.
Men søg,div.steder,og hav din samvittighed i orden,og din pengepung,når du søger efter en hvalp
.
m.v.h.
vibeke
,p.s.prøv så vidt mulig,at undgå div.hvalpefabrikker.
Da jeg valgte min mops,sad jeg da også og kiggede på div."udsalgs mopser".Og var da lige ved at,krybe ind bag skærmen her af sorg,da jeg så div.underlige mopser.
Men jeg blev en "hård banan",og gjorde det ikke
.Fik en med 2.års "garanti" plus tavle
.Havde jeg været millionær,og havde haft en fin gård/hus,så kan det da godt være at,jeg havde købt de første 15 mopsehvalpe.Men jeg er et ganske alm.menneske,med en folkepension.
så slut herfra
Kender i nogle