Kender I nogle? Kender I nogle?
Hej. Jeg har altid gerne villet være enten dyrlæge eller veterinærsygeplejerske, og har 2 år i træk søgt en praktikplads som veterinærsygeplejerske.. Fik lovet en praktikplads et sted, men det blev taget fra mig igen, fordi de pludselig skulle bruge en allerede uddannet veterinærsygeplejerske.. Jeg har videre fået det ene afslag efter det andet..
Jeg ville hermed høre om der var nogle der havde nogle gode forbindelser (kender nogle dyrlæger, veterinærsygeplejerske eller lign)? Eller om der er nogle der kender et eller andet sted, hvor de mangler en der kan hjælpe til med dyrene (pasning af kæledyr). Det er kæledyr jeg gerne vil arbejde med, og har fået at vide at man har dobbelt så stor chance for at komme ind som veterinærsygeplejerske, hvis man har haft et lønnet job, som har med dyr at gøre. AL hjælp er nyttig.
Har haft slået det hen og søgt ind på en anden uddannelse, men har fået anbefalet af lægen at jeg burde søge videre, eftersom det har gjort mig "halvdepressiv" ikke at kunne komme til at gøre det jeg elsker.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
apr 2006
apr 2006
Ja, det er også det jeg har tænkt mig.. Har egentlig søgt en anden uddannelse, men min læge anbefalede mig at klø på, for ikke at undertrykke min virkelige ønsker..
Så jeg må da forsøge.. Men da det jo er et hundegalleri, kunne det jo godt være at der var nogle der kendte nogle..
Selv et job som hundepasser kan vel hjælpe en på vej..
apr 2006
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
nogle steder kan man komme i praktik og være der en uge - ulønnet, men for at se hinanden an...
Prøv det måske?
apr 2006
Der var kun et sted der skrev at jeg kunne komme derned i praktik i en uge, og det var helt i jyland.. Det er nu bare sådan at vi lige har købt ejerlejlighed i Taastrup, så kan ikke flytte permanent til jylland.. Det er jo godt nok kun i jylland at man kan tage uddannelsen, men ville gerne finde et praktiksted i kbh..
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Men de skal kun bruge en hvert andet år...
Du må bare op på hesten igen - og ud til en masse med en super ansøgning!
apr 2006
Naja B: Okay, kan da i hvert fald forsøge..
Tak for hjælpen
Kender I nogle?