1.004 visninger
|
Oprettet:
Nervøs Hund {{forumTopicSubject}}
min mor købte en chihuahua på et år for næsten et år siden. da vi var ude og se hende, var hun meget sky, og hun boede udenfor. Nu er hun blevet lidt bedre, med hensyn til og være sky. men hver eneste gang de har været ude med hende, går hun lige ind og tisser eller laver stort. hun bliver luftet hele tiden + de går lange ture med hende.
Kan det være pga hun var vandt til og være udenfor?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
Ellers vil jeg anbefale at den kommer ud hver 2. time, og når den har spist og sovet. Din mor, eller en anden i familien skal blive ude ved den og den skal have msser af ros når den så tisser/laver ude. Gå i første omgang ud til samme sted (jeres græsplæne måske) da nogen hunde ikke vil besørge på steder hvor de er utrygge.
Besørger hunden inde, så skæld ikke ud. Sig "nej" og tag den ud med det samme - løft den evt. ud.
Held og lykke:.)
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 20
Men hun siger at de er ude i en times tid, hvor hun besørger, men alligevel laver hun noget lige når hun kommer ind.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Og fordi den ikke kan lide mænd er ikke nødvendigvis fordi den er blevet mishandlet. Min DSG tæve er heller ikke glad for 60 % af de mænd hun møder.
Nervøs Hund