Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund halter
  • #1   4. apr 2013 Mit røntgensyn er desværre i stykker smiley

Tror du kan få det bedste svar hos dyrelægen smiley - det kan være mange ting men helt sikkert værd at undersøge !

• #2   4. apr 2013 Det går og kommer nu er der ikke noget ,'men om 30 min kan det være galt igen! Ja tror sku jeg ringer til vagt dyrelæge og betaler 3000kr f & z!!!

• #3   4. apr 2013 Vent få dage og hvis ingen bedring så er det til dr. dyr.

Min var halt her for 1 uge siden - og han har været i gemmen 2 operationer i skulderne så vi var bange for det var det der var galt i gen..

han snublede på turen om fårmiddagen i et hul med sne - dog var han ikke halt der, men det var han om aftenen. Han blev holdt i ro et par dage og så var det næsten væk. Og så gik vi bare små turer 1 uge efter.

• #4   4. apr 2013 Rolig nu med vagtlægen, det kan være fra alt til ingenting.. se tiden an en dags tid i hvert fald og ring evt til dr dyr i morgen lidt før lukketid hvis der ikke er sket forbedring

• #5   4. apr 2013 Jeg ville nok se det an til morgandagen men få det tilset hvis det stadig er der fredag, så han ikke skal gå hele weekenden..

• #6   4. apr 2013 Sagde jeg noget om vagtdyrelæge ? .....christ..

• #7   4. apr 2013 Hvorfor kan han så spurte efter fugle bolde og løbe som altid? Hvis jeg halter kan jeg ikk løbe

• #8   4. apr 2013 Mike, det klæder ingen at svare så flabbet. Jeg blev helt overrasket, da jeg kiggede din alder.

F&Z siger jo bare, at vi for pokker ikke kan se din hund eller fortælle dig, hvad der er galt.

• #9   4. apr 2013 Måske smerterne først kommer efterfølgende - og hunde skåner ikke nødvendigvis sigselv selvom de har ondt...

• #10   4. apr 2013 Mike: Da Freja levede haltede hun aldrig og kunne løbe lige så fint, men et røntgenbillede viste, at hendes hofter var helt ødelagt og hun havde et 5 cm. langt brud ned gennem lårbenet...

Ikke at jeg tror, at det er så alvorligt med din hund, men mere et billede på, at man ikke altid kan se om hunden har smerter... Så det kan sagtens gøre ondt, selvom hunden kan løbe...

• #11   4. apr 2013 Nemlig Julie - og slet ikke ud fra så få info - selvom jeg heller ikke ville gætte med flere, har jeg ikke rigtig noget belæg for smiley

Men humoren faldt totalt til jorden her på trods af en smiley smiley

• #12   4. apr 2013 min har slidgigt i skuldren, og kunne sagtens løbe agility, lege med boldt, og løbe efter katte, uden og halte. og det kom og gik den første dag, dagen efter var den mega halt. og nu halter den bare den løber to meter. hendes er opstået fra en gamle skade.. 3-4 mdr gammel.. ville tage til dr. dyr.

• #13   4. apr 2013 Hunde glemmer deres smerter når de fokusere sådan.
    og deres smertetærskel er HELT anderledes end din.

Da vores havde havde en mus i skulderen og flosset ledbånd, kunne han alt - troede han. Uden at tænke .

• #14   5. apr 2013 Det Som om han er lidt rød mellem poterne og lidt fugtig, lidt svamp agtig,

• #15   5. apr 2013 Det er ganske normalt, at når nogen hunde ser bolde, fugle osv., så forsvinder deres smerte...
    Deres jagt/overlevelsesinstinkt går ind, og så må de ikke vise smerte...
    Hvis en hund har ondt, viser den det nogengange kun når den slapper af.

Kommentér på:
Hund halter

Annonce