1.091 visninger
|
Oprettet:
Naboens hunde.. {{forumTopicSubject}}
Kæft hvor er jeg pisse træt af naboens hunde...
De kommer og skider og pisser i vores have et par gange om måneden og tuller rundt oppe på roskildevej. De er til stor fare for trafiken og det er sket flere gange at de har været ved at blive kørt ned.
Har self været ovre og sige det et par gange, men der sker ikke en dyt.
Idag har den ene hund pisset op af vores postkasse.. Suk..
Hvis ikke jeg går ud og spuler den, vil alle hundene i nabolaget (inklusiv mine egne) fortsætte med at tisse der.
Hundene er sky, så de er desværre ikke til at indfange, for ellers havde jeg gjort dette og afleveret dem hos politimændene..
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.112
Og hegnet i baghaven da den anden naboes hund væltede det.. Efter at vælte deres eget hegn og spise et hul i hækken.
Kan heller ikke helt se hvorfor jeg skal bruge penge for at hans hunde ikke kommer ind på min grund.
De er hans ansvar..
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Ja, de er hans ansvar, sørens også du ikke kan tale dem til fornuft, eller indfange hundene, man forestiller sig jo det kan hjælpe hvis de bliver ramt på pengepungen....
Det ville nok være for provokerende at lufte dine hunde på deres grund ik? hehe
jun 2007
Jeg har faktisk overvejet at lave en "jeg, mig og irene" i hans have Meeeen.. At de er idioter behøver jeg jo ikke at være det
Forstår ikke helt at de ikke gør mere for at holde dem inde. Vi bor lige op af to meget befærdede veje + en motorvej, så det er kun et spørgsmål om tid, før en af dem bliver kørt over, eller at en bilist kører galt.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Næ sådan ting forstår man ikke, man burde jo mene folk holder af deres dyr... håber ikke det kommer til at gå ud over nogen de drøner rundt deroppe, man kan nemt forestille sig med den ligegyldighed at de ikke er forsikret :o/
Det hjælper ikke at ringe til politiet og de besøger dem?
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Måtte smile lidt af jeg mig og Irene
Jeg er med på det med vandpistol og frugtfarve...og gerne en super shooker(eller hvad de store vandpistoler hedder)
jun 2007
På naboens anden side, ligger der en kæmpe stor forladt grund med en industi bygning og ellers er der kun græs og industri den vej. (Og motorvejen i hans baghave)
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor hans hunde (unden opsyn) skal bruge vores have som wc.
Jeg sender min mand over til dem i aften når han kommer hjem, og derefter må politiet tage affære.
Ved ikke lige hvorfor vores have er så interessant. Deres kaniner løber også altid herned og graver i vores have og under vores terresse.
Nu mangler det bare at deres marsvin og høns også gør. Så har alle deres dyr været fordi.. Og nej, vi bor ikke på landet. Vi bor i stor kbh..
Naboens hunde..