{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Naboens hunde!! {{forumTopicSubject}}

HOLD kæft hvor er jeg træt af at høre på dem!!!!

Familien er åbenbart taget på tur idag. Hundene har det fint....... Men de har ladet dem blive i haven imens de er væk....... Det er også fint nok...... Nu har de så bare stået og gøet næsten uafbrudt siden kl. ca. 12 i formiddags!!! Vagtgøen..... Det er vogterhunde.

Nu har jeg sendt en sms til naboen om de snart kommer hjem for hundene er MEGET "vagtsomme" når de ikke er hjemme......... Håber at de fatter budskabet!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboens hunde!!
  • #1   7. aug 2010 Hvor er jeg glad for jeg ikke er dig...
    Det er bare mega trælst at hører på....
    Har selv haft en nabo en gang der havde en hund der gøede vldsomt når de ikke var hjemme. så kender godt følelse med at man virkelig ønsker dem hjem i en hvis fart.

Håber da for dig at de snart kommer hjem så du kan få noget ro...

• #2   7. aug 2010 Håber de da snart kommer hjem så du kan få lidt lørdags fred smiley der er intet værre end hunde der står og galper hele dagen lang .. øv altså ..

• #3   7. aug 2010 Har lige fået en sms tilbage at de er hjemme om 20 minutter:-)).

Så må de lade være med at have dem gående ude, når de ikke er hjemme........ Vi har heldigvis et ret godt forhold til dem, så det vil jeg fortælle dem.

• #4   7. aug 2010 Min mors nabo - nede bag i haven, hun er dagplejemor, og må åbenbart ikk ha hundene inde, for de står ude fra kl 06 til 17 hverdag .... så kender det og forstår godt du lidt træt af det ....

• #5   7. aug 2010 Det var da dejligt så kan du få lidt lørdags aften ro smiley

• #6   7. aug 2010 Ja, jeg GLÆDER mig også!!!! Vi har gået i haven og hørt på dem hele dagen:-(. Og så sidder man herinde med åben dør ud til en skøn aftenstund og kan bare høre deres gøen!!!

• #7   7. aug 2010 Irene:

Vores går også ude i mange mange timer. Dog er bagdøren altid åben. Men de siger heller ingenting. De løber aller højest ned til stien og gør i 1 minut og så går de tilbage igen.

Så hvis de kunne gå ude uden at gø hele tiden, ville jeg ikke have noget problem med det. Men dt ER vogterhunde og vi bor lige ned til en sti hvor der gør hunde og mennesker:-(

Heldigvis taler vi godt sammen, og når jeg skriver sådanne en sms ved de også godt at den er gal:-)

• #10   7. aug 2010 kan du ikke tilbyde i det gode naboskabs tegn at når de er på langfart - så går du over og lufter dem i haven en ½ times tid også går tilbage og lukker dem ind igen - så generer de jer ikke og naboen behøver ikke efterlade dem i haven

• #11   7. aug 2010 Maj-Britt:

Jeg er bange for at du ikke får ungerne med hjem igen..........*G*

Hunden:

Ja, der har været store problemer med at holde dem fra hegnet men de problemer er der, HELDIGVIS, ikke mere:-)

• #12   7. aug 2010 Hundemutter:

DET har jeg mit liv for kært til!!! Jeg tør ikke engang gå derhen og banke på!!

Og jeg skal SLET ikke ud at gå med dem. De æder jo alt hvad de kommer i nærheden af af andre hunde:-(. Nå ja........ Og så vjer de vel omkring 60 kilo stykket:-((

• #13   7. aug 2010 Mette - KYLLING! :oP

ej kan nu godt forstå dig ;o)

• #14   7. aug 2010 Tine:

Normalt er jeg ikke bange for hunde.......... Men de her har jeg godt nok respekt for!!!

• #15   7. aug 2010 Mette (med de to lig-slæbere) .

puha lyder godt nok træls :s
    hva er det for nogle hunde?

• #16   7. aug 2010 Stakkels dig ....... og så laaaaaangmodig du er GG

næste gang gør du som min under-under bo , klager efter 2 bjæf hehe

simmer bjæffer 2-3 gange hvergang der er liv i opgangen og jeg har forsøgt at lære ham ikke at gø , men det holder ikke.
    nu har under-under boen og jeg et temmeligt anstrengt forhold kan jeg ligesom mærke hehe

jeg har snakket med de andre naboer som bekræfter at det kun er 2-3 bjæf og faktisk ikke hver gang de kommer i opgangen

efterfølgende er der så flyttet en ung mor ind med barn på 2 år som græder en del og så har hun er kæmpe GD som også bjæffer et par gange ved liv på opgangen , så nu er manden rigtig sur hehe

eejjj , selvf. er det ikke til at holde ud , når det som hos dig står på i timevis , men dejligt at du har et godt forhold til dem smiley , det hjælper meget på naboskabet

• #17   8. aug 2010 Cathrine:

Det er 2 boerboels:-)

Charlotte:

Der har været store problemer før med de hunde. De gøede i et væk og endnu værre så bed de igennem trådhegn og ALT for at komme ind og få fat i mine hunde:-(

Ved fælles hjælp og godt naboskab har vi nu fået begge dele stoppet. Så igår var vist en engangsforteelse. Men jeg var også ved at blive vanvittig!! 10 timers stort set uafbrudt gøen:-(

• #18   8. aug 2010 Forstår ikke dine naboer ikke har fået/har styr på sine hunde , med så store og vogtende hunde som Boerboel er. Det kan tag tid at få dem til at slappe af når man er ude og gå tur , vi havde osse lidt problemer i starten med at de ville beskytte os , men med en masse træning er de stoppet med det. Mette , du kan da godt gå med dem , de kan jo ikke komme til at æde andre hunde med mundkurv på smiley

• #19   8. aug 2010 Keld:

Nej, det forstår jeg heller ikke!!!

Men mit problem er sq at give dem mundkurv på...........*GGGGGG* Aj,jeg tror squtte at de har fået købt endnu:(. Jeg har henvist dem til Kenjan!! Det ligger 5-10 minutters kørsel herfra.

• #20   8. aug 2010 vi har osse købt mundkurv ved kenjan smiley

• #21   8. aug 2010 Keld:

Ja og her kan de sq tage hundene med derop og prøve diverse mundkurve......... Så der er ingen undskyldning.

Kommentér på:
Naboens hunde!!

Annonce