1.132 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hund på bud... Hvad sker der?? Hund på bud... Hvad sker der??

Ja, faldt over en ann. Ifølge ann. er det den bedste avlshund og man får ingen bedre end ham..

Ejeren ønsker kun seriøse henvendelser, og sælger ikke til hvem som helst, men alligevel slutter ejer af med at skrive at hun sælger til dem der byder højst.

Jeg forstår ikke hvordan man kan sætte en hund på bud, det kan man gøre med døde ting, men ikke med et levende væsen.

og hvad Russisk poremanier er det skal jeg så ikke kunne sige, men gætter på ejeren skulle have skrevet pomeranian..

Jeg trængte lige til at komme af med denne BØVS inden jeg kravler i seng.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund på bud... Hvad sker der??
  • #2   5. jan 2013 Jeg er enig med dig..

Men jeg synes nu der kommer flere og flere annoncer som denne... Og tror nu det er ganske normalt at sælger vil tjene så mange penge som muligt...

• #3   5. jan 2013 Lidt ekstra lommepenge til skituten kan vi alle bruge............ Suk...

• #4   5. jan 2013 Øv.. Har ikke set annoncen.. Men lige nu priser jeg mig lykkelig over at Kalles ejer er en MEGET fornuftig ung pige på 20 år hvor penge ikke kommer i første række...

• #5   5. jan 2013 Jeg kan da også huske hvalpe blive solgt på QXL - hvalpene går til højestbydende!!

• #6   5. jan 2013 Det er bare så forkert smiley

• #7   5. jan 2013 Kennelmor.
    Det er det samme med heste, der bliver solgt vild mange heste derinde..
    Synes simpelthen......... Ej jeg vil sq ikke engang skrive de ord. ØV ØV -.-

• #8   5. jan 2013 Kan da godt fælge at man vil have mest muligt for sin hund, men det gør man ikke på en bud runde, så sætter man en pris og forsøger at sælge den til det, går det ikke så må man sætte prisen ned.

• #9   5. jan 2013 Jeg føler ikke at hunden betyder noget for dem der sælger på den måde, og ville aldrig købe hund på den måde.

• #10   5. jan 2013 Det jeg synes er problemet med at sætte en hund på auktion er, at man slet ikek er interesseret i, om hunden sælges til ordentlige mennesker, det handler kun om at få hvalpen afsat og få pengene i kassen.

Jeg har solgt ialt et kuld hvalpe, og jeg var godt nok meget opmærksom på, at dem der købte var ordentlige mennesker, der kunne tilbyde hvalpen det den har brug for, jeg sælger ikek til hvem som helst. Jeg afviste mange inden de to sidste blev solgt 12 uger gamle, men hellere vente og så finde den rette familie.

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
    #11   5. jan 2013 Ligner nu ikke nogen Pomeranian.

• #12   5. jan 2013 Kennelmor
    Helt enig, da jeg skulle sælge Chloes søster var jeg ved at blive sindssyg af alle de useriøse henvendelser jeg fik, jeg begyndte at frygte for at jeg aldrig fandt et godt hjem, der var mange jeg måtte afvise, men fandt heldigvis det perfekte hjem til hende, og slog da også lidt af i pris, hjemmet var vigtigst smiley

• #13   5. jan 2013 Ginger
    Nej, den ligner en blandingshund

• #14   5. jan 2013 Er igen flov over at være dansker, når det drejer sig om moral og etik om dyr.
    På QXL i andre lande er det forbudt at sætte dyr på auktion - bare ikke i Danmark.

Dog har QXL lempet lidt på de tidligere regler, hvor man SKULLE sælge til højest bydende. I dag har man ret til at fravælge vinderen.

Er det så nu, jeg skal fortælle, at jeg i marts måned gjorde noget, jeg ville have forsvoret at ville gøre?

Jeg var netop inde på QXL for at finde en sele til Holly og skulle lige kigge hunde.

Og der var lille Buster.
    Alle de andre hunde var med fast salgspris - bare ikke ham.
    Han var sat til højeste bud over 100 kr. (guf for en hundehandler); Han var kun 9 mdr. og på vej til sit 4. hjem.

Så jo, jeg købte Buster helt ubeset for den svimlende sum af 290 kr.

Men I kan læse mere om ham, når jeg får taget mig sammen til at oprette mine to hunde. (Jeg simpelthen elsker den lille fyr og han mig).

• #15   5. jan 2013 Natravnen - Ja, man har et standpunkt til man tager et nyt:-)
    Vi vil da se billeder af den lille fyr?
    Hvad er han for en?

• #16   5. jan 2013 Nogen som har et sko nummer? smiley

• #18   5. jan 2013 Jeg ved ikke, hvad Buster er for en ... jo, en lille hund på 5,8 kg. smiley
    Ligner vist nok en stor Yorkie med hængeører, men en dame, vi mødte, sagde "Næh, en lille Tibetaner" (Tibetansk Terrier) - Men pyt!

Sælger vidste heller ikke, hvornår han var født, men ifølge dyrlægen passer det meget godt med de ca. 9 mdr. der blev oplyst på auktionssiden.

profilbillede
  • #19   5. jan 2013 Hvor er han sød smiley
    Ja, han kunne godt ligne Yorkieblanding.
    Jeg kan da godt forstå, at du faldt for ham.
    Og han har været heldig, at det var dig og ikke en hundehandler, der faldt over han først smiley

• #20   5. jan 2013 Uanset hvad han er er han nuser

• #21   5. jan 2013 Tak for de pæne ord smiley
    Billedet har jeg nu selv har taget af ham, efter jeg havde klippet og redt hans pels, for på billedet på QXL kunne man dårligt se, hvad der var for og bag på ham.

Jeg købte ham for at redde ham, og jeg prøvede skam ihærdigt at finde ham et godt hjem, INDEN han skulle hentes i Tønder, for kom han først inden for døren, var det for at blive. (Det er nu engang min holdning til de dyr, jeg anskaffer.)
    Og HELDIGVIS lykkedes det ikke - Ingen af dem, jeg spurgte, ville have det uglede pelsbundt,

• #22   5. jan 2013 Jeg sidder lidt og smiler for min næste hund har jeg besluttet mig for, skal være en Lagotto,
    om sådan ca. 10 år, når pudderkvasterne ikke er her længere!
    Jeg sidder allerede nu og studerer tavler og linier.
    MEN spørgsmålet er om, jeg når så langt eller om jeg også falder i vandet lige som dig inden smiley
    Buster er en heldig hund smiley

• #23   5. jan 2013 "Buster er en heldig hund"

Og jeg er en heldig hundeejer smiley
    Holly er også en "genbrugshund" og de er bare så glade for hinanden og gode venner med alle kattene.
    (De blev begge to neutraliseret 1. maj).

Kommentér på:
Hund på bud... Hvad sker der??

Annonce