Mulig infektion i snuden eller hvad? Mulig infektion i snuden eller hvad?
Har været til dyrlæge på dyrehospitalet med Petris snude, og de kom 3 dyrlæger ind for at se Petris snude, da de ikke kunne sige hvad det var .. De spurgte bla om han kunne ha haft snuden i ætsende kemikalier mm, men jeg syns jeg ved nogenlunde hvad han foretager sig- men selvfølgelig ved jeg ik hvad han stikker snuden i på ture mm.. de spurgte om vi havde været ude og rejse.. det har vi heller ikke.. Øv det udvikler sig hele tiden, men han kløer ikke i det, og leger mm som han plejer.. Der er sendt prøve til bakterie dyrkning, og han er på antibiotika og lidt prednison- men jeg er stadig bekymret og syns overhovedet ik det er blevet det mindste bedre siden igår!
Nogen der har set noget lignende før?
- Der går 5-7 dage før vi får svar på bakteriedyrkningen...
http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/70759-hvad_er_det_paa_naesen?status=2
- flere billeder her af udviklingen!
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.149
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
sep 2013
Følger: 1 Svar: 2
Fandt i nogensinde ud af hvad der var galt med jeres hund. Vores har fået det samme tror jeg
Mvh Judith
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
sep 2013
Følger: 1 Svar: 2
Kan du mon huske hvad de kaldte den autoimmune reaktion. Også ved vores hund mener de at det er en infektion, men det breder sig meget hurtigt inkl til omkring øjnene og det ligner altså ikke helt en infektion
Tak for dine meget hurtige svar
Judith
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Mulig infektion i snuden eller hvad?