961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mulig infektion i snuden eller hvad? Mulig infektion i snuden eller hvad?

Har været til dyrlæge på dyrehospitalet med Petris snude, og de kom 3 dyrlæger ind for at se Petris snude, da de ikke kunne sige hvad det var .. smiley De spurgte bla om han kunne ha haft snuden i ætsende kemikalier mm, men jeg syns jeg ved nogenlunde hvad han foretager sig- men selvfølgelig ved jeg ik hvad han stikker snuden i på ture mm.. de spurgte om vi havde været ude og rejse.. det har vi heller ikke.. Øv det udvikler sig hele tiden, men han kløer ikke i det, og leger mm som han plejer.. Der er sendt prøve til bakterie dyrkning, og han er på antibiotika og lidt prednison- men jeg er stadig bekymret og syns overhovedet ik det er blevet det mindste bedre siden igår!

Nogen der har set noget lignende før?

- Der går 5-7 dage før vi får svar på bakteriedyrkningen...

http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/70759-hvad_er_det_paa_naesen?status=2

- flere billeder her af udviklingen!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mulig infektion i snuden eller hvad?
  • #1   26. sep 2012 Hold da op det er blevet stort på få dage.. smiley Håber hurtigt i finder ud af hvad det er smiley Ser absolut ikke rart ud...

• #2   26. sep 2012 Har ikke set sådan noget før, håber de finder ud af hvad det er! God bedring med Petri!

• Judith N
    Judith N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #3   18. sep 2013 Hej
    Fandt i nogensinde ud af hvad der var galt med jeres hund. Vores har fået det samme tror jeg
    Mvh Judith

• #4   18. sep 2013 De mente det var en auto-immun hudsygdom, dvs hunden selv der reagerer mod sig selv.. Der var aldrig bakterier i, derfor så blev det diagnosen

• Judith N
    Judith N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #5   18. sep 2013 Hvordan gik det med Petri - forsvandt det bare spontant?
    Kan du mon huske hvad de kaldte den autoimmune reaktion. Også ved vores hund mener de at det er en infektion, men det breder sig meget hurtigt inkl til omkring øjnene og det ligner altså ikke helt en infektion

Tak for dine meget hurtige svar

Judith

• #6   19. sep 2013 Nej det forsvandt ikke af sig selv, det krævede lange prednison behandlinger, det startede på snuden og spredte sig også til ørerne desværre.. Hvis du Googler autoallergisk hudsygdomme hos hunde så kommer der flere latinske navne for sygdommen..jeg kan desværre ikke huske det præcist, men hvis du kigger billeder under google så vil du sikkert finde nogle der ligner din hund.. Vi fik ikke taget biopsi for det da dyrlægen var sikker, plus at petri ikke skulle i narkose pga hans angst for dyrlæger og seperationsangst fra mig.. Men dyrlægen var ret sikker i sin sag

Kommentér på:
Mulig infektion i snuden eller hvad?

Annonce