{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Money er indlagt igen.. :( {{forumTopicSubject}}

Linker lige til det første som så leder videre til noget af alt det andet..

(link fjernet)

I formiddags oprettede jeg et indlæg om, om jeg skulle ringe til dyrlægen.. To søde piger skrev jeg heller skulle ringe en gang for meget, end en gang for lidt, så jeg ringede.. Fik en tid kl 18, da Money's sår var begyndt at se rødt og irriteret ud..

Da vi kommer og vores dyrlæge tjekker hende, siger han så at det er en mulig infektion omkring de sidste 4 tråde.. smiley Jeg spørg om det kan springe op igen, og han siger ja i værste tilfælde.. Vi har oplevet værste tilfælde, så jeg spørg om hun må blive hos dem og det må hun ihvertfald, for dyrlægen kan sagtens forstå vores frygt.. Nu er hun på pencilin igen igen, og er sat i bur hos dyrlægen..

Vi håber at det ikke når at udvikle sig til mere, og jeg har sågar givet dyrlægen lov til at aflive hende hvis det springer op og han ikke kan sy det sammen, altså hvis han ikke kan få fat i os.. Fuck det er noget lort!! Især når min intuision hele tiden har sagt at hun ikke skulle hjem før det var helet!!

Vi tar på ferie på lørdag, og jeg håber fandme at det er helet så meget inden da at vi kan tage afsted med ro i sindet begge to....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Money er indlagt igen.. :(
Kommentér på:
Money er indlagt igen.. :(

Annonce