{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

MIg og dyrlæger.. {{forumTopicSubject}}

Ja i fredags bestilte jeg et tjek til Money, inden jeg turde tage hende med på hendes elskede Bjerg til hendes bedsteste kamp-hunde-ven, Hootchie, som faktisk helt fantastisk har taget boksebolden med... (Stakkels Beddy... :() Gg

Jeg tog så i samme omgang en af mine killinger med da hun havde fået et sår på siden som jeg lige ville ha tjekket.. Jo, det ender så med katten bliver der, for det var en byld som idet Dr. Dyr lavede hul, udvidede hullet og ad det var klamt!

Nu ligger min missekat i hundeburet (hvor ellers når man lever i byggerod??), min pung er 1500 kr tommere og hundene, ja de ligger og sover, for Money fik OK, så vi var på Bjerget i en time med Hootchie Mama B og jeg havde en dejlig glad hund med hjem efter laaaang tid i kort snor..

-Til de der ikke ved det, Money blev steriliseret og det gik så desværre galt så efter en uge sprang hendes mave op og hun måtte opereres om og holdes i ro, være indlagt i lang tid og måtte efter 2 dage hjemme, ind igen da der gik betændelse i såret igen igen.. smiley

Er det ikke bare en skøn mandag??? Tror på det blir en go uge.. GG Det må det da blive ovenpå denne start.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIg og dyrlæger..
  • #1   9. okt 2007 Hold da op Helene.. Nu kan det da ikke blive ved..

    Jeg håber at killingen får det godt snart igen. Og hvor var det godt at Money var frisk nok til at kunne lege:-)


  • #2   9. okt 2007 Simone: Jeg krydser finger for det er OK med den skønne hund. smiley

    Jeanette: Ja vi siger også at det er nok nu.. Vi bruger ikke andet end penge penge penge penge.. Så, nu har vi besluttet os at to af killingerne skal flytte.. Selvfølgelig først når Sally er klar igen.. Og tralalala, det var så skønt at se den dejlige hund på bjerget!


Kommentér på:
MIg og dyrlæger..

Annonce