688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

medicinsk kasteration medicinsk kasteration

Jeg vil høre om der er nogen herinde der har en hanhund eller kender nogen der har som får deres han hund kasteret medicinsk? Jeg overvejer at få det gjort ved min skotte dreng når han blir køns moden,hvis han blir for strid. men er der nogen bivirkninger? eller andet man skal være obs på?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  medicinsk kasteration
  • #1   24. aug 2012 Er det det her med at give dem en sprøjte hvert halve år eller sådan noget ?? Mener min veninde, fik det ved hendes gamle hund og det hjalp vidst ret godt smiley uden videre bivirkninger, mener han var lidt sløv dagen efter, men ikke noget alvorligt

• #2   24. aug 2012 Man bruger medicinsk kastration til at teste hvordan en kirurgisk kastration vil virke på et givent problem.
    Det er ikke noget, man giver permanent.

Forventer du, at der bliver problemer med din hund siden du overvejer dette allerede nu?

• #3   24. aug 2012 Jeg syntes du skulle ringe og snakke med din dyrlæge om det, det gjorde jeg smiley

• #5   24. aug 2012 Malte er blevet kemisk kastreret, vi gjorde det fordi han var helt ustyrlig, hvis der var en tæve i løbetid i nærheden, han sprang så på vores anden hund Mads - til stor gene for Mads. Det har tydeligt hjulpet, så når det halve år er gået ryger han under kniven. Vi gav 1100 for den kemiske kastration og valgte den for at se om, det virkede.

• #6   24. aug 2012 Min eks nabo fik deres kemisk kastereret, da de stadige boede ved siden af. Det var en Golden og det virkede slet ikke på ham! De fik senere ham rigtig kastereret og der fik de den ønskede virkning.

Han var ikke strid eller noget. Bare en rigtig hanhund, der led når alle nabo tæverne var i løb....

• #7   24. aug 2012 Nogen der ved om en kirurgisk/medicinsk kasteration kan hjælpe på en ældre dominerende hanhund eller er det for sent når de har prøvet at parre osv?

• #8   24. aug 2012 tak for svarene.

• #9   24. aug 2012 CH: Både ja og nej. Bor Pt i en opgang med to andre hanhunde. Han kan med dem begge ret godt nu. Men ved jo ikke om det vil ændre sig når han blir kønsmoden. Det ville være synd hvis det var. Og så har jeg fået at vide at skotte drenge kan blive lidt af nogen bøller når de blir voksne. Så holder mugligheden åben,hvis han blir helt umuglig at styre smiley

• #10   24. aug 2012 Kastration kan generelt ikke anbefales til at regulere aggression mod andre hunde. Ofte har det den stik modsatte virkning, desværre.

Jeg vil anbefale dig at tage tingene som de kommer - HVIS de kommer smiley

• #11   24. aug 2012 Det er osse det jeg har tænkt mig CH. smiley
    Appropos hanhunde har et tillægs spørgsmål : Ændre de radikal ædfærd når de bliver køns modne eller bliver han nogen lunde som han er nu?

• #12   24. aug 2012 Det er noget, der kommer snigende over de første to-tre år af hundens liv. Først ved den alder kan man i virkeligheden afgøre hvordan hunden ER.

Grundstammen er som den er - den udvikler sig bare. Og for sådan en som mig, der er rigtig glad for hanhundepræget, bliver det bare bedre og bedre smiley

• #13   24. aug 2012 CH.. Ok Så må jeg bare se tiden an smiley

Kommentér på:
medicinsk kasteration

Annonce