{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  welsh corgi pembroke
  • #1   11. maj 2012 Og hvad er forskellen på cardigan og pembroke.?

• #3   11. maj 2012 Tror ikke det er et godt valg for første gangs hunde ejere.
    De er temmelig krævede har jeg indtryk af.
    Ikke sådan at forstå de ikke er dejlige. Jeg er selv helt skudt i Cardigan, men jeg skal aldrig have en selv, da jeg ikke har overskud og evner til at træne det man bør med sådan en.

• #4   11. maj 2012 Jeg ville slå hovedet ned i maven på min hund, hvis jeg havde en pembroke......... Jeg har set Maj-Britts pembroke gå i "pembrokemode" mange gange. Der skal edderluskeme erfaring og tålmodighed og en forbasket masse kærlighed til....*G*

• #5   11. maj 2012 Forskellen på pembroke og cardigan er størrelse, vægt, farver, pels, hale, ører, benstilling og sind. De stammer ikke fra de samme oprindelses-racer.

Pembroken synes at være mere egenrådig end cardiganen helt generelt, selvfølgelig med individuelle variationer.

En pembroke ligger på ca 7000,- men der kan være forskelle alt efter opdrætter.

• #7   12. maj 2012 *LOL* Mette

• #9   12. maj 2012 Jeg synes den lyder perfekt. Elsker en hund med lidt gang i og at den næsten kan tænke selv.. smiler

• #10   12. maj 2012 Mamma - det er ikke engang et spørgsmål om at slippe afsted med noget fordi de er charmerende - de nægter simpelthen bare at gøre hvad man siger hvis det ikke lige passer dem. Og man kan ikke tvinge dem, hverken med det gode eller det dårlige.

Så ja, det kræver en hel del humor at være ejet af en corgi. Men har man det så keder man sig til gengæld aldrig!!! De har så mgt personlighed og er så udtryksfulde at man nemt kan føre lange "samtaler" med dem smiley

• #11   16. jul 2012 Susanne det er en skøn race, har du lyst kan du kigge forbi min hjemmeside, eller aflægge mig et besøg og få en snak om pembroken.
    Og palle , ja det er en løjerlig hund ,men den er bygget til det den er avlet til nemlig en kvæghund , de korte ben har den fordi den er under kvægets hasehøjde så sparker de ud efter den rammer de ikke hunden, ellers har de en lynhurtig rulleteknik når de hyrder.derfor ser den ud som den gør og så har den hjerne er hurtigtænkene og . den er ikke til at løbe om hjørner med.

Kommentér på:
welsh corgi pembroke

Annonce