776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Min hund skal da ha en sut... Min hund skal da ha en sut...

HVA GÅR DET UD PÅ:.. ???

Hvorfor er der flere der giver deres hunde sutter -
Eller ihvertfald propper dem i munden på dem - når de skal have taget billeder ?! ?! ?!

Ser det da sødt ud ?

Eller har hundene reelt lært at rende rundt med den sut ???

Jeg syns det virker lidt ........... !! Og desuden er der jo en reel chance for at hunden sluger sutten - sgu nok ik særlig sundt for en hundemave...

Jamen - jeg undres blot...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund skal da ha en sut...
  • #1   13. jul 2006 Rocky ville skille sådan en ad i atomer inden jeg overhovedet kunne nå at trykke på knappen på cameraet.

• #2   13. jul 2006 Mine hunde ville tro den var stået helt af i kasketten på mig -

De må jo netop IKKE rende rundt og tage vores ting - men pludselig skal de til at sutte på dem - Hmmmmm -

• #3   13. jul 2006 Hvaaaad????!!!!

• #4   13. jul 2006 Da Taco var hvalp stjal han altid vores søns sutter hvis de lå inden for rækkevidde. Men har ALDRIG givet ham en.

• #5   13. jul 2006 jeg har læst en kat den fik en sut i tarmen og måtte opereres for det... den er på KG

• #6   13. jul 2006 Jeg har et billede af Lilly med en sut i munden, men ingen proppen den i munden på hende. Hun huggede den selv ;o)

• #7   13. jul 2006 Tinna - Ku ik lige finde det billed du omtaler -

Men serbare oftere oog oftere hunde med sut i munden - og er jo nok ik tilfældigt hver gang - og hvem har lige sit kamera i nærheden -

Syns bare det er noget mærkeligt noget - HVIS det er bevidst man gør den slags - 8 Og det tænker jeg at det nok som oftest er - )

• #8   13. jul 2006 Anton tog for noget tid siden vores babys sut og så havde vi telefonen oppe alligevel, så vi tog et billede... Man kan også se på kvaliteten af billedet at det ikke var planlagt! Anton splittede ikke sutten ad- og vi tog den også bagefter og smed den ud! Men der er mange der rigtig nok bare propper den i munden på de stakkels hunde og tager en 5-10 billeder af det, fordi "nu skal vi ha' det sjovt og have noget at vise Henrik og Solejma nå de kommer næste gang".

• #9   13. jul 2006 det er da synd for hunden.. hvis min hund skal pyntes lidt på billeder får hun et halstørklæde på :o)

• #10   13. jul 2006 Julie: Jo det er her:
    http://www.gingers.dk/galleri/albums/Lilly%201%20aar%204%20mrd/medsut3.jpg

Kan også fortælle at det var mens jeg var med en ven i sommerhus. Jeg sad ved computeren og redigerede lidt billeder, da Lilly kom valsende med min vens niese's lyserøde sut i munden. Jeg blev blød om hjertet, tog mit kamera, og tog 3 billeder, hvor efter jeg tog sutten fra hende, da det ikke var så heldigt at hun savlede på en lille 1 årig piges sut.

Men Lilly er også kendt for at tage ting og bide dem i stykker: Julepynt, tandbørster (kun hendes egen) blyanter, en fjernbetjening, en tube øjensalve o.s.v.

• #11   13. jul 2006 Sutten var røget ind under sofaen og det opdagede vi først da Anton stod med den... Han stjal den ikke fra babyen eller oppe fra bordet... Det ved han godt han ikke må!

• #12   13. jul 2006 (link fjernet)
    Hvis nogle vil se billedet af Anton med sut...

• #13   13. jul 2006 På dyrehospitalet havde vi en skuffe med genstande der var opereret ud af hundemaver, der var rigtik mange sutter og mønter, så pas på specielt med hvalpe !

• #14   13. jul 2006 De må for min skyld heller stikke den en sut end klæde dem ud i tøj. Sutten kan den trods alt selv spytte ud.

• #15   13. jul 2006 Min hanhund har os et billed hvor han har sut i munden, men det er min nevø der gav ham den og jo, det så da sødt ud, så selvfølelig skulle vi have et billed med det..

• #16   13. jul 2006 Phoco elsket sut før vi fik ham ., de hadde en lille dreng som bruget det... så lånet vi os et telt for 2 mnd siden , og hva ligger der som vi ikke så... en sut og phoco helt overlykkelig! og da hadde han ikke set en sådan på mange måneder... han har også ville tage en sut fra et barn engang, hans øjne var helt fokuseret. Men han fik den ikke. Jeg har også købt en kæmpe sut engang, kun fordi han elsker de!

• #17   14. jul 2006 Ud fra mit synspunkt, så er gir en del hundeejere hunden et eller andet som er unaturligt for hunden.

Nogle hundeejer behandler hunden som et barn, den skal sidde med til bords, den skal have sut, den skal have tøj på, og meget mere.

Jeg synes at det er synd for hunden, at man ikke behandler den som hund., jo jeg vil kalde det "dyrplageri".

Hvad nu hvis de ikke kan have hunden mere, og den skal have et nyt sted, f.eks. her hos mig, så får den ikke sut, den kommer ikke til at sidde ved bordet. og a´lt det andet, som hunden har lært.

Så jeg merer at der er synd.

• #18   14. jul 2006 Babett- vil du have mine 3 ;O))

Kommentér på:
Min hund skal da ha en sut...

Annonce