Skal min hund mentaltestes? {{forumTopicSubject}}
Vi har lige siddet til familiemiddag, og har egentlig fået at vide af en fra familien at min hund aldrig skulle have været avlet eller solgt til en familie med børn!!
Diskussionen spiller sig fra at jeg sagde at vores han på snart 18 mdr. til en udstilling sprang frem efter en anden hund, og at han et par gange mere har sprunget ud efter andre hunde... Han fungerer fint herhjemme med vores to andre hunde, og også andre, men åbenbart ikke alle hunde...
Han er en glad, loyal og rigtig dejlig rolig hund på nær at han ikke kan med nogle hunde.
Familiemedlemmet mener nu at han skal til en adfærdsbehandler da vi jo ikke kan stole på ham....!
Hva siger I??
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Man kan ikke forvente at alle hunde kan med hinanden, og det har intet at gøre med børn at han har lavet udfald mod andre HUNDE så tag i det bare roligt.
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 698
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 227 Svar: 476
Jeg vil lige sige at i ringen er der ingen udfald, det var bare da vi var ude at gå med ham på den udstilling.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
mar 2010
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 11
Vores boxer er nu voksen og elsker heller ikke mere alle andre hunde, hanner går det med men tæver er ikke velkommen. Man kan ikke elske alle man møder, det gør vi jo heller ikke. Ang. børn så er hun den bedste legekammerat for vores barnbarn på 1 år, hun passer på hende og de deler kødben. Tag det roligt og se hvordan det går, hvis jeres hun vil gøre et barn noget så vil jeg anbefale adfærdsterapi.
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
Der er ingen der ved hvilke signaler de to hunde har sendt hinanden, da det skete og samtidig så lyder det ikke som et voldsomt udfalld.
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
mar 2010
Han hverken bider, slåsser e.l. Han springer frem og knurrer de få gange han har gjort det, så jeg er overhovedet ikke nervøs for hverken os eller vores børn.
Jeg var bare total overrasket over hendes udtalelse, så ville lige høre hvad I sagde omkring det
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
Der er en schæfer i hundeskoven, den kan bare IKKE lide loke, ellers alle andre schæfere, og alle andre hunde er der intet med, de to skal værei hver sin ende af skoven. lige fra første gang de så hinanden.
det betyder ikke hunden er ond, eller farlig. eller ikke til at stole på .... der er også bare nogle mennesker os mennesker ikke kan med !!
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
Skal min hund mentaltestes?