Hun tisser i sengen?! Hun tisser i sengen?!
Mig og min kæreste har anskaffet os en dejlig lille rottweiler/labrador hvalp som vi gør alt for skal have det så godt som muligt!
Vi har haft hende i ca 1 måned og hun har som andre hvalpe tisset og skidt på gulvet, men det er dog som godt som udryddet. Nu er vi bare stødt på endnu et problem mht. hendes renlighed!
Hun er er begyndt at tisse og skide i sengen! Vi aner ikke hvorfor og vi har ikke mulighed for at lukke døren da vi bor i en et-værelses. Vi har hørt mange forskellige teorier om hvorfor hun gør det, og hvordan man undgår hun gør det. Blandet andet at det er der hun kan lugte os bedst, men at det også er fordi hun ikke må være der. Nu har vi så ladet hende være i sengen de seneste par dage, men alligevel tissede hun i den 2 gange i dag.
Vi regner selvfølgelig ikke med et mirakel, men HVIS der er andre der har haft samme problem, eller gode råd til hvordan man får hende til at stoppe.. for hun er så godt som stueren på gulvet, og hun gør det kun når vi ikke er hjemme.. så ville vi blive LYKKELIGE!!
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Man kan jo bare starte med at lære hunden renlighed, og det kan gøres i løbet at 10 dage.
Men ubehaget er at din nattesøvn vil blive afbrudt, 2 - 3 gange i løbet af natten.
Stiil vækuret, så der er et par timers mellemrum, og så på med tøjet og ud at gå med hunden, og ros den når den så gør noget.
Jeg mener bare at hvalpen skal lære det fra dag 1. så må man planlægge den næste 10 døgn...
Selføllig kan der ske et uheld, men det er fodi du er for langsom, med at komme i tøjet om natten...
Jeg ved at det sagens kan lade sig gøre, nu har jeg gjordt det i ca. 40 år.. så lidt erfaring har jeg da.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.303
sandra.....for mig lyder det som dominans, da hun jo er renlig ellers.
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
jul 2006
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 1
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.597
Hun tisser i sengen?!