567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hun tisser i sengen?! Hun tisser i sengen?!

Mig og min kæreste har anskaffet os en dejlig lille rottweiler/labrador hvalp som vi gør alt for skal have det så godt som muligt!
Vi har haft hende i ca 1 måned og hun har som andre hvalpe tisset og skidt på gulvet, men det er dog som godt som udryddet. Nu er vi bare stødt på endnu et problem mht. hendes renlighed!
Hun er er begyndt at tisse og skide i sengen! Vi aner ikke hvorfor og vi har ikke mulighed for at lukke døren da vi bor i en et-værelses. Vi har hørt mange forskellige teorier om hvorfor hun gør det, og hvordan man undgår hun gør det. Blandet andet at det er der hun kan lugte os bedst, men at det også er fordi hun ikke må være der. Nu har vi så ladet hende være i sengen de seneste par dage, men alligevel tissede hun i den 2 gange i dag.
Vi regner selvfølgelig ikke med et mirakel, men HVIS der er andre der har haft samme problem, eller gode råd til hvordan man får hende til at stoppe.. for hun er så godt som stueren på gulvet, og hun gør det kun når vi ikke er hjemme.. så ville vi blive LYKKELIGE!!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun tisser i sengen?!
  • #1   6. jul 2006 Ja jeg lytter gerne til gode råd for jeg har samme problem med Fluffy. hun er helt renlig og har været det meget længe (siden sidste sommer) men sengen har jeg ikke kunne vænne hende af med hun sover i den om natten uden problemer men hvis jeg lader døren stå åben om dagen kan jeg være sikker på der er tisset i den om aften.. Så der er lukket hele tiden når jeg ikke er der inde.. Hun gør det også i min mors seng, men det havde vi lidt troet var fordi min mors tæve dominere hende... Men så prøvede jeg hende af her hjemme igen og jeg var så stolt for der var åbent i en hel uge uden uheld men 8 dagen var der igen tisset.. Så nu er der adgang forbudt igen... Hvordan lære man hende at det ikke er tilladt?? hun er jo over 1 år nu.. Det skal lige siges at der hvor hun var i pleje inden jeg fik hende havde hun lært hvalpene at man tissede på håndklæder i stedet for aviser!!!!!

• #2   6. jul 2006 Det er jo sådan selv din egen skyld.

Man kan jo bare starte med at lære hunden renlighed, og det kan gøres i løbet at 10 dage.

Men ubehaget er at din nattesøvn vil blive afbrudt, 2 - 3 gange i løbet af natten.

Stiil vækuret, så der er et par timers mellemrum, og så på med tøjet og ud at gå med hunden, og ros den når den så gør noget.

Jeg mener bare at hvalpen skal lære det fra dag 1. så må man planlægge den næste 10 døgn...

Selføllig kan der ske et uheld, men det er fodi du er for langsom, med at komme i tøjet om natten...

Jeg ved at det sagens kan lade sig gøre, nu har jeg gjordt det i ca. 40 år.. så lidt erfaring har jeg da.

• #3   6. jul 2006 Babett....som jeg læser det, så er det ikke om natten hunden tisser i sengen, men om dagen........

sandra.....for mig lyder det som dominans, da hun jo er renlig ellers.

• #4   6. jul 2006 enig med susie. det lyder som dominans. Min hanhund har også gjort det en enkelt gang, både i vores seng og hos besøg hos mine forældre.

• #5   6. jul 2006 Problemet er jo, nu hvor det er en et værelses, vi simpelthen ikke kan spærre af på nogen måde. Hun tisser KUN i sengen når vi ikke er der, når vi er der tisser hun slet ikke hverken på gulvet eller i sengen, kun udefor. Så det kan sagtens være dominans, det er jo bare skide irriterende smiley

• #6   6. jul 2006 når hun gør det, så tag hende i nakken og stik hendes snude ned i det.. Det lyder brutal, men det er altså for hundens ejet bedste.. Det virker også på katte

Kommentér på:
Hun tisser i sengen?!

Annonce