Rygsmerter Rygsmerter
Så fandt de endelig ud af at min hund har ondt i ryggen. Det er 3. gang på under en uge han er ved dyrlæge.Dyrlægen mistænkte en diskusprolaps, så han blev røntgenfotograferet. Men det viste en helt fin ryg. Kan en forvridning i ryggen godt tage over 5 dage før der ses en forbedring? Han er lige så dårlig som da det skete i søndags.
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 22
Han gled i sneen i søndags under løb og det giver jo god mening at ryggen så kan have fået et kraftigt vrid.
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 337
Hvis det er en skævhed vil denne kunne rette hunden og den vil være helt normal efter.. jeg bruger hende her; www.thetouch.dk
Og så ville jeg nok også give smertestillende inden den skulle afsted da den ellers vil kunne forbinde det med noget der gør ondt selvom det hjælper;-)
sep 2007
dec 2008
Tænk på os selv.. hvis jeg har ondt i ryggen ville jeg også opsøge en kiropraktor.. ikke en tandlæge;-)
sep 2007
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.865
dec 2008
Jeg har selv haft en hund der havde låst ryggen.. det var så desværre så slemt at hun dårligt kunne gå.. så fik hun smertestillende og kunne rejse sig.. efter en tur til min dyrlæge sendte han mig også videre til en kiropraktor og straks efter den tur var hunden i fuldt vigør igen;-)
Så jeg får tjekket min hund ofte.. også fordi hun er noget klodset og kan rende ind i træer mv.. men jeg kan nu se på hende at hun har det godt når hun er rettet.. håber du tager kontakt til en der kan hjælpe din hund hurtigt.. hvis man ikke får fjernet smerterne kan det så sætte sig til noget kronisk fordi de aflaster det sted der gør ondt og på sigt vil det så give slidgigt og også føre til en ændret adfærd der feks kan gå ud over andre hunde..
Rygsmerter