1.108 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Begyndende gigt i hofte... Begyndende gigt i hofte...

Hejsa,

Min ældste chihuahua fik for nogle uger siden konstateret begyndende gigt i hoften, det er intet der påvirker ham på nuværende tidspunkt.. Men vil selvfølgelig gerne gøre det bedste for at minimere udviklingen...

Lige pt for han en blanding af foder totw og RC Hypoallergenic(fordi min anden hund har allergi er det det foder jeg bruger til søgning, derfor han også får en smule af det hver dag)

Han får olie i maden EFA Prescription olie
Og er begyndt på Canosan hver dag..

Er der mere jeg kan gøre, eller noget andet jeg kan gøre der er bedre...

På forhånd tak:o)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begyndende gigt i hofte...
  • #1   19. aug 2011 Vi har faktisk svømmet meget engang, men transporten er lidt dum derud til og har ingen bil, så 2 gange om ugen kan det nok ikke blive til...

Men da min anden hund også har lidt problemer med hoften og går til kiropraktor og massage, har jeg fået en masse øvelser, så som vippebræt, at gå på stranden skulle være godt for at styrke musklerne, og går i terræn som jeg prøver at ligge ind på ihvertfald en af gåturene hver dag, med lidt bakker ujævnt underlag....

Jeg tænker hvad med Waterwalk kunne det være godt?? Det har de både ved massøren og på dyrehospitalet i byen??

• #2   19. aug 2011 Ja oki, altså fx ligge en lille gåtur eller 2 mere ind om dagen bare for han lige kommer igang??..

Og ja trapper går han selvfølgelig aldrig på og har aldrig gjort... Og op til sofaen har jeg altid haft sådan nogle "puf-puder" som de bruger til at komme op og ned. Så de ikke skal hoppe så langt op og ikke skal få nogle dumme stød når de hopper ned....

• #3   19. aug 2011 Oki, det var måske en ide at beynde på det så, da det er meget lettere at komme til end svømmehal for mig:o)

Mange tak for hjælpen..

• #4   19. aug 2011 Min jack russell har også slidgigt i hoften. Han må ikke løbe ved cykel, dyrke agility og andre ting hvor der er mange spring. Men han hopper op i sofa, på bænkene i parkerne, går på trapper hver dag, jeg bor på 2. sal, og spæner rundt i stuen og leger. Og jeg har ikke tænkt mig at ændre på det, for han skal have et ordentligt hundeliv, uden flere begrænsninger. Så må han leve den tid han kan

Kommentér på:
Begyndende gigt i hofte...

Annonce