{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

æv-dag! {{forumTopicSubject}}

Ved ikke rigtig hvad det her har med noget at gøre.
Men jeg har virkelig bare sådan en øv aften hvor alt bare er galt. Og hvor eksamen virker ekstra stressende!! Sådan en aften hvor man bliver sur over at læsebrillerne sidder dårligt på næsen (selvom de sjovt nok sad helt fint i går)... En aften hvor folk der har det sjovt er irriterende - en aften hvor man går tidligt i seng fordi det er det eneste man har lyst til.
Årh hvor ville jeg gerne se mine hunde, der er så opmuntrende og glade uanset hvordan man selv er eller ser ud. Ih hvor jeg savner dem.!

Det her var vidst bare en tråd hvor jeg kom ud med alt min ynk og fik endnu mere medlidenhed til mig selv. God hvor jeg føler mig ynkelig (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  æv-dag!
  • #1   16. maj 2011 jeg syntes det er helt i orden;) sidste mandag var min hoved under armen dag. jeg blev 3 sting klogere i hvert fald. jeg jordede en urtekniv godt og grundigt ned i hånden og det tog en time at lappe mig sammen da de fandt ud af at "tape" ik kunne gøre det men at der måtte 3 sting til. det gør stadig piv ondt og stingene skal ud på torsdag og min hånd er blå pga. det sted den ramte åbenbart er rimeligt sart. så det er helt okay at få lidt med ynk...jeg har stadig ondt af mig selv en uge efter selv om jeg godt ved at det var min egen skyld fordi jeg var lidt for hurtig til at svinge den skide urtekniv...KNÆK OG BRÆK MED EKSAMEN!! det skal nok gå:)

Kommentér på:
æv-dag!

Annonce