992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Æv æv æv Æv æv æv

Ja så skete der det der ikke måtte ske.

Jeg har været skrevet op til en labradorhvalp, og tæven skulle føde i denne weekend. Skrev så lige til opdrætteren for at høre hvordan og hvorledes, og så fik jeg desværre af vide at tæven havde fået svangerskabsforgiftning og alle 8 hvalpe var desværre døde - de sidste 2 døde i dag omkring kl. 12... ÆVÆVÆV.

Nu var vi ellers ved at begynde at glæde os, selvom vi var klar over at hvis der ikke var hanner nok, ville vi ikke få en, men jeg havde da ikke i min vildeste fantasi troet at det kunne gå så galt.

Heldigvis har moren det efter omstændighederne det godt, hun skal dog aldrig igen have hvalpe - det forstår man jo godt.

Vi har det dog så godt med opdrætteren at vi har valgt at blive skrevet op til en hvalp, fra hans anden tæve, så nu må vi håbe at hun ikke går tom eller der sker noget andet - og så XXX skal der bare være en lille sort han til os engang i august (her skulle den gerne være omkring 8 uger)

Andre der har prøvet dette med deres tæver? Og hvordan blev hunden bagefter??? Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke får en hvalp i denne omgang, men er da glad for at tæven!!!!!!

Jeg har altid sagt at jeg er villig til at vente på den rette hvalp, og vente skal jeg altså...

Lang smøre, men ævævæv

/Maj-Britt

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æv æv æv
  • #1   26. jan 2008 Jeg er glad for at tæven lever og efter omstændighederne har det godt !!!!!!!!!!!

Ups stavefejl er grats, når man er ked af det...

/Maj-Britt

• #2   26. jan 2008 borthe med bæstet - ja det er ikke sjovt. Vores opdrætter var så ked af det, han havde kæmpet til det sidste, men som han siger:" det skulle ikke være"

Han blev meget glad da jeg sagde at vi ventede en omgang mere - jeg har ikke travlt, vi har hund nu og jeg vil have den rette!!!

• #3   26. jan 2008 Det er lige netop derfor jeg ikke har travlt, jeg skal godt nok have en anden race, og vil bruge den til noget helt andet, men jeg er ikke desperat ;o)

Kommentér på:
Æv æv æv

Annonce