{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Æv æv æv {{forumTopicSubject}}

Ja så skete der det der ikke måtte ske.

Jeg har været skrevet op til en labradorhvalp, og tæven skulle føde i denne weekend. Skrev så lige til opdrætteren for at høre hvordan og hvorledes, og så fik jeg desværre af vide at tæven havde fået svangerskabsforgiftning og alle 8 hvalpe var desværre døde - de sidste 2 døde i dag omkring kl. 12... ÆVÆVÆV.

Nu var vi ellers ved at begynde at glæde os, selvom vi var klar over at hvis der ikke var hanner nok, ville vi ikke få en, men jeg havde da ikke i min vildeste fantasi troet at det kunne gå så galt.

Heldigvis har moren det efter omstændighederne det godt, hun skal dog aldrig igen have hvalpe - det forstår man jo godt.

Vi har det dog så godt med opdrætteren at vi har valgt at blive skrevet op til en hvalp, fra hans anden tæve, så nu må vi håbe at hun ikke går tom eller der sker noget andet - og så XXX skal der bare være en lille sort han til os engang i august (her skulle den gerne være omkring 8 uger)

Andre der har prøvet dette med deres tæver? Og hvordan blev hunden bagefter??? Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke får en hvalp i denne omgang, men er da glad for at tæven!!!!!!

Jeg har altid sagt at jeg er villig til at vente på den rette hvalp, og vente skal jeg altså...

Lang smøre, men ævævæv

/Maj-Britt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Æv æv æv
Kommentér på:
Æv æv æv

Annonce