1.178 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Æv æv Æv æv

I denne weekend afholdes Border Collie Classic i Vallensbæk.
Ejeren af Kirks far er derovre med hans far og søster, og ja en del andre af hans familiemedlemmer på kryds og tværs er der. Jeg har siden sidste år planlagt at jeg ville derover og kigge, har aldrig set Kirks far i virkeligheden. Og nu sidder jeg så hjemme i Jylland og har slem bækkenløsning så jeg skal ingen steder, æv hvor er det bare råddent, jeg er knotten!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æv æv
  • #1   21. jul 2011 Av for den da - pas godt på dig selv med masser af forkælelse

• #2   21. jul 2011 Nej hvor P... ærgerligt for dig smiley

Og iøvrigt også lidt for mig, for det ville jeg da helt vildt godt have set - rigtige border collier - men jeg kører den modsatte vej, Jylland og konkurrence i Herning.

Håber du snart får det bedre.

• #4   21. jul 2011 (link fjernet) der er vidst en adresse her :o))

Malle Fan: Det er agility konkurrence, så det er meget blandet typer af border collies der kommer. Men meget af Kirks familie er agility hunde, da den ene side af hans linier har klaret sig godt i AG (Astra Linierne).
    Ja jeg satser på at jeg føder 14 dage før tid midt i august og at det er væk med det samme, jeg er den fødte optimist ;o))

• #5   21. jul 2011 Charlotte -

Okay, så er jeg ikke så ked af det mere smiley

Troede det var en hyrdekonkurrence, for det kunne jeg rigtigt godt tænke mig at se i virkeligheden. Der er vel ikke ret meget, der er mere intenst end en bc´er der hyrder ?

• #7   21. jul 2011 Hehe nej tænkte nok at det ville tage toppen af din skuffelse ;o))
    Nej ikke hvis du spørger mig, med den rigtige hund er det meget facinerende :o)) Skal nok lige huske at skrive til dig når der engang er nogle konkurrencer på Sjælland.
    Landskonkurrencen i Hyrdehundeklubben(svarer til Klubmesterskab) afholdes i år i Knuthenlund.

Og lige for at brokke mig lidt mere når jeg nu er i gang ;o)) Var jeg heller ikke med til en international konkurrence i Holland i år, som jeg ellers har deltaget i de sidste 5 år. Mig og mine to veninder gør det til en tøsetur, jeg måtte så selv se dem drage afsted i år, altså hehe

• #8   21. jul 2011 Hehe sorry, niks. Ja for søren AG er også sjovt, det er jo en imponerende fart de kan skyde på sådan en bane :o))

• #9   21. jul 2011 Det må du rigtigt gerne, Charlotte - som sagt ville jeg godt opleve sådan en hyrdekonkurrence en gang.

Du får den kønneste og lækreste unge .. med alle de kvaler du har lidt inden den kom ud :)))

• #10   21. jul 2011 Det skal jeg nok huske, det er også rigtig spændende at se, men jeg er også lidt en nørd hehe ;o)) Og så er det også bare altid super super hyggeligt fordi klubben ikke er større end den er og der er så få aktive medlemmer :o))

Kommentér på:
Æv æv

Annonce