Temp. når din hund bliver gammel ? {{forumTopicSubject}}
Jaaa har tænkt lidt over det
Hvilket temperament tror i jeres hund får når den bliver gammel ?
Jeg er ret sikker på at pølsen bliver en asocial hund *G* Sådan en lille en der bare lige følger med på turen, som godt kan hilse på andre hunde men ikke rigtig mere, og andre mennesker gidder hun nok ikke *G*
Allerede nu skal jeg forklare folk at hun ikke er en putte nusse hund og hun gidder ikke kæl udenfor - Så det skal nok blive værre !
Tror virkelig hun bliver en gammel sur mokke mops
Men det er okay, personligheden skal hun nok have styr på
Hvordan tror i jeres hunde bliver ?
Har nogen af jer haft samme tanker da hunden var ung og har det passet når den er blevet gammel ?
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.560
Nå, men altså min er jo ikke så gammel endnu, 9 mdr. ..
Han har indtil nu glemt han burde være reserveret og ikke gider andre hunde, han bliver ellevild når han ser børn, mennesker og andre hunde ..
Når han bliver ældre vil det jo højst sandsynligt forsvinde lidt ..
Men tror ikke, han bliver så reserveret som man kunne ha' forventet en .. Derudover er han meget aktiv, det fortsætter forhåbentligt
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Schæfere har det med at være hvalpe hele livet, hvis man lader dem - og det er jeg ikke i tvivl om, at det får lillevappen lov til ;o)
Desværre har jeg kun haft en hund, der er blevet gammel, og med den reflekterede jeg ikke så meget over det.
Det har jeg gjort med både nr. 2 og nr. 3 - og forhåbentligt får vi lov at se, hvordan det bliver med nr. 3 ;o)
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
Jeg tror han bliver meget afslappet når han bliver gammel. Jeg tror også han vil blive bedre til at slappe af når der kommer gæster, fordi han allerede nu er begyndt at blive mere rolig. Jeg vil dog stadig tro han vil have lige så meget fart over fæltet når han er ude, som han har nu
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Men tror virkelig Zoe bliver sådan en der vrisser lidt af de andre hunde hvis de snuser hende bag i *G*
Det skal hun også have lov til, Så længe hun opføre sig pænt *G*
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Selvfølgelig leger de mindre, men de har været venlige og kontaktsøgende eller det modsatte som de plejede at være.
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Mickey bliver en hund, som brokker sig (hvilket han allerede gør) med nogen små sjove øf... Ligger og brokker sig over verdenssitautionen.... Sukker højlydt over sine mennesker.... Og så tror jeg egentlig ikke at han gider andre hunde, men har det fint med at bare hygge som "sin flok"... På mange punkter bliver han nok en MEGET hyggehund.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Han er snart 11mdr og ter sig stadig som en på 8uger (mentalt).. Hehe..
Nogle gange tror jeg faktisk han har en smule damp.. ::D
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Jeg tror ikke Fluffy vil ændre sig det mindste nu er hun 6 år og den eneste ting der har ændret sig med hende er at hun ikke bare går igang med at lege med fremmede hunde længere, hun skal lige se dem lidt mere an nu end før i tiden, ellers har hun stadig samme energi og glæde som hun altid har haft.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.420
Temp. når din hund bliver gammel ?