Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. tøj?
  • #1   17. mar 2011 Du skal vel bare have noget på du føler dig tilpas i, som er lidt kedeligt så du ikke snupper opmærksomheden for hunden ;o) ikke flagrende tøj vil jeg tro, da det sikkert kan distrahere.

• #2   17. mar 2011 fra hunden*

Er det en bomulds hund du har? håber du opretter den herinde :o)

• #3   17. mar 2011 Tøj til udstillingsbrug skal helst være i modsat farve af hunden. Hvis du har en hvid hund skal tøjet være mørkt, for at fremhæve hunden. Et pænt habitsæt er efter min mening pænest. Man kan vælge lange bukser, eller kort nederdel, som skal være snæver og ikke med vidde, da den så kan ramme hunden. Høje hæle hører ikke hjemme i en udstillingsring. Man ser det af og til, men pænt er det ikke, og det kan være med fare for at skade hunden hvis man kommer til at træde på den. Ligeledes vil joggingtøj og træsko være fuldstændig komisk.

• #5   17. mar 2011 Men ensfarvet jogging tøj samt kondisko kan vel godt gå an ikk?
    Tænker også gamacher - bluse - flad sko....

• line f
    line f Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   17. mar 2011 Okay det må være til at finde ud af smiley
    Findes der slet ikke nogen form for tøj som laves og sælges til udstiller, som har en god pas form til at skulle gå med hunde i en hel dag?

• #8   17. mar 2011 Helt alm..; vil du gi et link til det tøj???
    Er selv på jagt efter noget nemmerlig......

• #9   17. mar 2011 Og nu ser jeg for mig den helt almindelig hundetossede klæde om til joggintøj og lige suse op i et træ sådan bare for afstresningens skyld midt i alt udstillings hurlumhejet :o))

• #10   17. mar 2011 Tina hahahaha som du dog kan skrive det ;o)

• #11   17. mar 2011 Ahahahaa nu kommer jeg lige til at tænke på alle de der "what-NOT-to-wear-at-a-dogshow-billeder" med handlere, med små korte nederdele, manglende trusser og MEGET UHELDIGE positurer (og her taler vi igen om handlren IKKE hunden!!!!!)

Så et eksempel i Herning med egne øjne. Var ved at brække mig af grin og krummede simpelthen sån tæer på vegne af den trunte, der måske liiige skulle ha prøvet at sætte sig på hug foran et spejl, inden hun drog afsted i ringen.

Næ nej, lange bukser til mig, tak!!!

• #12   17. mar 2011 Majbritt hehehe de billeder fik jeg også lige op på "skærmen", jeg ville også foretrække bukser ;o)

• #14   17. mar 2011 Jeg syntes man skal have pænere tøj på, i ensfarvet, som modsvarer hundens farve, det giver et meget roligt indtryk, flade sko, med gummi under... Stort set alle dommere er også i pænt tøj, og det syntes jeg afspejler den stil der burde være...

Jeg bruger jakkesæt og pæne sorte bukser med tilhørende vest til, og så skjorter under, et par flade sko, med god sål under, samt til at holde ud at have på en hel dag, og løbe og gå i...

Kommentér på:
spørgsmål ang. tøj?

Annonce