{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Hjælp til Mops {{forumTopicSubject}}

Nu er det er stykke tid siden jeg har været herinde, Chanel er 9mdr nu smiley
Vil gerne have svar på nogle spørgsmål ang Hende.
1.Hun fælder utrolig meget.
2. Piver når hun ikke får hendes vilje, er det mig som har opdraget hende for let?
3. Hun er renlig, men nogen gange tisser hun på tøj som ligge på gulvet.

Håber nogen kan hjælpe med at svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Mops
  • #1   14. jul 2007 3: tøj som ligger på gulvet tisser hvalpe tit på det gjorde vores i vært fald og det går væk bare sørg fo der ikke ligger tøj på gulvet. så skal det nok ordtne sig .vores hun gjorde det også

• #2   14. jul 2007 Okay, mange tak smiley

• #3   14. jul 2007 Nu hvor det er sommer skal pelsen vel lidt af?

• #4   15. jul 2007 Chris P.

Ja, Men har læst at sted at Mopsen Fælder utrolig meget. Men andre siger de ikke gør. Hmm. .
    Lige fra Jeg fik Chanel, sagde folk og dyrlægen at hun var meget lille. Nå jeg kigger på billeder herinde, så virker hun stadig meget lille. Hvornår holder de op med at vokse?

Reese. Synes også det virker mærkeligt.

• #5   15. jul 2007 Mht at få sin vilje. så har jeg faktisk taget mig selv i af samle hendes køb ben op når hun piver efter det, ved godt det eer en stor fejl

• #6   15. jul 2007 Det med at tisse på tøjet er det når det er rent eller beskidt som oftest?

Min hund havde som ung og usikker en ide med at alle gulvtæpperne skulle tisses på lige efter de var vasket for at gensætte sine dufte på dem.. Tro mig, hun var billigt til salg i den periode!

• #7   15. jul 2007 Jeg er jo den lykkelige ejer af 2 stk mops....
    1.Hun fælder utrolig meget.
    ... Karla fælder helt sindsygt altid... Viktor fælder stort set ikke! Giv vovsen et bad, vask hende med sådan en netsvamp og sørg for at vandet er godt varmt... så ryger pelsen hurtigt af. Jeg støvsuger også Karla, hvilket hun er helt tosset med... Det hjælper også!
    2. Piver når hun ikke får hendes vilje, er det mig som har opdraget hende for let?
    Det samme gør mine af og til! Stop med at fx samle op, hun skal nok blive træt af piveriet!
    3. Hun er renlig, men nogen gange tisser hun på tøj som ligge på gulvet.
    Det samme her! Skide smart; Jeg har aldrig tøj liggende rundt på gulvet :o)

Skriv endelig! Vi må jo hjælpe hinanden!

• #8   15. jul 2007 3) Du kan også købe noget spray som gør at hun ikke skulle få lyst til tisse på det tilsprayede sted....

Kommentér på:
Hjælp til Mops

Annonce