{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advantage vs, Bayvantic
  • #1   10. okt 2010 Jamen begge dele er gode og virker.
    Bayvantic kan katte ikke tåle at komme i nærheden af, derfor bruger vi det ikke.

Vi bruger faktisk heller ikke Advantage til hunden (men til kattene), men det er fordi det har en sær bivirkning lige på mine hunde... Noget med noget lugtværk ;o)

Vi bruger Prac-Tic til vapsen :o)

• #2   10. okt 2010 skal man i matas, eller kan det købes andre steder??

• #3   10. okt 2010 Prac-Tic får man faktisk hos dyrlægen på recept.
    De to andre kan købes på apoteket.

Og så har du da også den fornøjelse, at alle tre vistnok er væsentligt billigere end Frontline ;o)

• #4   10. okt 2010 De skulle vel ikke have det i bilka?

De har nemlig søndagsåbent... smiley

• #5   10. okt 2010 Det ved jeg ikke noget om.. Måske hvis de har en apoteker-afdeling i Bilka..

• #7   10. okt 2010 Michelle, det er ikke korrekt.

Hvis man har et loppemiddel der virker, så skal man bare bruge det. Lopperne bliver ikke resistente af at få det samme virkningsfulde stof hele tiden, men de bliver resistente, hvis de får små ikke-dødelige doser af et stof som de så ad den vej kan tilvænnes.
    Så vil man undgå resistens, så skal man følge foreskrifterne ganske nøje og altså behandle en gang om måneden (med de fleste midler) med det produkt.

• #9   10. okt 2010 Advantage -det har jeg det bedst med efter al det jeg har læst med bivirkninger på den katte ikke kan tåle, der var en hund der fik et ordenligt sår af det ...

og frontline er også noget møg - i mit hoved, min langhårs kat blev korthåret og her 1½ år efter er hun stadig kun semi langhåret ..

så jeg er tilhænger af Advantage - ellers den fra dyrlægen på recept som også dræber orm

• #10   10. okt 2010 Jeg bruger Advantage til mine hunde, hjælper hver gang.. vil ALDRIG bruge Bayvantic da jeg har hørt så meget dårligt om det og min venindes hund kunne heller ikk tåle det, den fik store sår hen ad ryggen hvor hun have dryppet den, og den måtte en tur til dyrlægen for at få stoppet kløen.

• #11   10. okt 2010 min søsters hund kunne godt tåle Bayvantic, det kan mine måske også men jeg tør ikk prøve det efter jeg så hvordan min venindes Golden Retriver så ud efter hun havde brugt det smiley :(. har også set en artikel på nettet om en lille hund der heller ikk kunne tåle det, den havde oså fået store sår smiley

• #12   10. okt 2010 Ville aldrig bruge Bayvantic. Kender en hund, der blev meget sløj og fik sår i nakken efter at have fået det. En lille måned efter måtte han aflives pga nyresvigt...muligvis var det midlet, der ødelagde nyrene

• Live C
    Live C Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #13   2. dec 2015 Min Labradormix på 5 mdr. fik også meget kløe, så det var en eengangsforestilling med Bayvantic.
    Det bekymrer mig, at læse, at katte ikke så godt kan tåle at dele stue med en hund, der er blevet dryppet med Bayvantic!! Vi har en kat på 16 år, som vi er ret ømme over - og det vidste dyrlægen godt, da hun anbefalede Bayvantic ??

• #14   2. dec 2015 Er stor fan af bravecto, fordi det er så meget nemmere smiley

Men af de to nævnte, foretrækker jeg bayvantic.

• #17   2. dec 2015 Isabelle: Var det flåter, lopper eller det hele det ikke virkede på ved dine?

• #18   3. dec 2015 Det her er et 5 år gammelt opslag. Jeg bruger bravecto idag, men det eksisterende ikke dengang smiley

Kommentér på:
Advantage vs, Bayvantic

Annonce