{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Hård afføring af wolfsblut ?? {{forumTopicSubject}}

Nu har vi brugt wolfsblut foder i ca. 3 uger . Nila elsker det , det virker rigtig lækkert . Hun har meget mindre afføring , end da hun fik hills . Men hvor hård må deres afføring være ? Hendes er meget hård , hun virker ikke generet af det . Men det er jo en meget håtd klump , man samler op , har i andre samme oplevelse med det . Vil helst ikke give olie i maden , da vi prøver hun ikke skal blive for tyk . har mødt 2 der mener hun er noget overvægtig ( der ligger nye billeder , fra sommerhus på min profil , syntes ikke selv hun er så tyk smiley , )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hård afføring af wolfsblut ??
  • #1   28. sep 2010 hmm mine får det også. Og synes ikke deres afføring er hård. Men bare god fast. som den jo enlig skal være. og ja det er skøøønt at de har mindre afføring end ved så mange andre produkter..

• #2   28. sep 2010 vi bruger green wally , måske vi sku prøve en af de andre næste gang . Måske er den ikke for hård , men bare rigtig fast . ja skønt med mindre portioner .

• #3   28. sep 2010 Lulus bliver også fast - og hun får pt. green valley.

Jeg synes ikke det virker til, at være noget problem smiley

• #4   28. sep 2010 Godt at høre , i ikke har problemer og det bare er fast . syntes bestemt heller ikke hun virker generet af det , vi er bare vant til hun før hen havde mere løs afføring , så det er helt omvendt med wolfblut . men så lyder det jo faktisk normalt smiley

• #5   28. sep 2010 sunshine , det lyder bare godt smiley

• #6   28. sep 2010 En lille skefuld lakseolie feder ikke. Det er derimod super smørelse for tarmen og rigtig godt for pelsen:)

• #7   28. sep 2010 En ske fuld ved hvert måltid ? hun får 2 måltider om dagen . vi er blevet så dårligt rådgivet da vi fik hende , så har flere liter hippolinol tilskuds foder olie , der står til heste på .det er koldpresset olie . de sagde i maxø , at det var bedre end lakseolie hmm

• #8   28. sep 2010 Er netop begyndt med Wolfsblut til den lille af vores hunde, men er kun lige nået op på 100% uden tilblanding af tidligere foder, så kan ikke fortælle om hvordan afføringen bliver.
    Men en god fast afføring må da være at foretrække frem for en blød. Har lige bestilt en 15 kg sæk og når den kommer, så kommer vores snart 1 år gammel hvalp også over på Wolfsblut. Ser frem til at hans afføring bliver i mindre mængder og af mere fast karakter.

Riiini synes tilsyneladende mest om Wild Pacific fremfor Blue Mountain. Det var de to prøveposer jeg indkøbte for at se om de overhovedet kunne lide det.

• #9   28. sep 2010 anne r : hold op en lækker dino stor hvalp i har , den blanding har jeg da aldrig set før . virkelig flot hund .

• #10   28. sep 2010 Line F
    Tak. Vi synes også han er lækker og hans menneske mor er også rigtig glad for ham for han ligner sin hundemor så meget, lige pånær farven.
    Mor er ren Weimaraner og faren ren labrador - dvs. et uheld men meget heldigt faldet ud

• #11   28. sep 2010 hendes pels ku godt være lidt blankere , så måske lidt olie .

Anne r , Han har da bare alle weimaraner træk , den super lækre korte pels og den slanke krop , og så i sort . er meget skudt i ham .

Så altså det er godt den er så fast smiley , det er jeg glad for at høre .

• #12   28. sep 2010 Line F
    Ja, Weimaraneren lyser ud af ham. Men det er sjovt at se hele kuldet, hvor han har fået mest weimaraner og de andre - hvad hedder det lige - gradere sig mere og mere over i labradoren, til en som næsten er 100% labrador. Og det er både i krop og pels.
    Temperamentsmæssigt er de også forskellige, dog er 7 ud af 8 af dem med rigtig godt temperament.
    Dino er så vidt jeg ved, den mest Goofy af dem. En stor blid lalleglad dreng smiley

• #13   28. sep 2010 sjovt som de ka være forskellige i kuldet . Nila var den eneste med rimeligt kort pels i sit kuld .de andre er langhåret , med schæfer farvet poter . syntes også kun der er lab farven , der skinder igemmen hos vores nila . hendes kropsbygning minder og schæfer og ansigtede lidt om hønsehunden , ja noget af en blanding

Kommentér på:
Hård afføring af wolfsblut ??

Annonce