{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Vores psyko-nabo! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige af med noget galle...!

Vi har en "psykopat" genbo... Manden er super stiv/skæv konstant, vælter rundt og tumler ind i vores haver og huse i kæmpe branderter! dette er nu kke det værste han har 2 hunde som ikke er særlig godt opdraget (klart når manden konstant lever i en hash/sprut rus) Den ener er hans egen hund (en blanding af hønse hund og Flatcoated) den anden (en DSG) er hans kærestes (som også altid er stiv og skæv...
Nå men alt i alt har begge hunde det egentlig godt, de er hverken for tynde eller utrygge, men de er bare meget opfarende og gøende. Vores vaps er blevet bidt 2 gange af dem og jeg selv 1 gang, begge gange ikke noget alvorligt, men stadig... fuck hvor er det bare iraetrende at man hver dag skal råbe op og vifte med armene og ben for at holde dem væk fra sin hund...
De går altid løse og render rundt og pisser og skider over alt...
Nu har jeg så lige fået afvide at han har tænkt sig at købe en blanding af Rottweiler og Schæfer... 2 hunde som jeg personligt syntes er fantastiske hunde, men også hunde der virkelig kræver meget træning...
Hvad fanden har han tænkt på da han valgte sådan en vovse... Stakkels hund, det kan da kun gå galt...

Nå så kom jeg af med det... Tak fordi i gad at læse om mine kvaler c",)

Aaarrhhh...! er stadig virkelig pist-of... tror jeg må ringe til søster og hælde mere galle ud!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores psyko-nabo!
Kommentér på:
Vores psyko-nabo!

Annonce