13. jun 2004 Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Hej til Astrid Hej til Astrid
Til Astrid som har skrevet i min gæstebog på min hjemmeside. Nu har jeg lagt nye billeder ind på galleriet. Så kan du vel se at det er mine hunde.......
Hvad er det som lugter ved min profil ?
Med venlig hilsen Ann
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Tak for kommentaren. Ja, det gør der da, ligesom der måske lugter af hund i vores hjem. Men lugte det selv det kan vi ikke, vel. Kun når man har været på træningspladsen og det har regnet og man har 2 våde hunde+mennesker med hjem i bilen!!!!!!!!
jun 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
jun 2004
Sidst lavede hun det stunt at rende ind på en fold, trille ned af en bakke og lande i en kolort, som hun lige nåede at smøre sig godt ind i. Føj hvor hun STANK *g*
For at vende tilbage til sagen med hende Astrid, synes jeg at det er lidt morsomt, at hun kan finde på at skrive sådan noget i din gæstebog, uden at undersøge lidt først. bare så simpel en ting som dit navn, ja og så er der jo links til siden på dine hundes profil herinde.
Mvh Karina
jun 2004
Først Astrid : Jeg har mailet tilbage til dig.
Så Karina: "Astrid" har mailet til mig og jeg har mailet tilbage, så kan hun jo se at hun har fat i rette vedkommende. Nu har en Dobermann jo ingen underuld så de lugter nok ikke så meget som andre med stor pels. Men Dina vil også gerne rulle sig. Jeg har lagt mærke til at hun er helt vild med fugleklatter, det synes jeg er mærkeligt. Ved du hvorfor hun absolut skal rulle sig i sådan nogle ? Jeg kan ikke rigtig greje det.
jun 2004
Da Dina var lille spiste hun andre hundes efterladenskaber. Det er ikke særligt lækkert at få et møs af en hund, der har spist sådanne "lækkerier", vel ?
jun 2004
Jeg tror bare ikke at Frenja har i sinde at fange køer. Måske ved hun slet ikke hvorfor hun gør det.
Frenja spiser kattelort og hestepærer hvis hun kan komme af sted med det.. Dyrlægen siger at det er fordi der er vitaminer i, men jeg er ligeglad. Hun må ikke!
(ØHHH, hvorfor har jeg egentlig hund??9
jun 2004
Ja hestepærer er åbenbart en delikatesse. Dina kan også godt lide dem. Hvis der ligger en på vejen må hun bare lige hen og snuse lidt til den. Jeg har også fået at vide at de gør det fordi de mangler noget, vitaminer måske. Men det lyder egentlig lidt mærkeligt. Det foder vi giver vores hunde (begge vores får tørkost) skulle jo indeholde alle de stoffer de har brug for ??? Eller er det os der bliver snydt og betaler penge for noget vi i virkeligheden ikke får ???
jun 2004
Hestepærer må jo også kun indeholde græs og korn, men hunde er jo rovdyr, så det er mærkeligt at de kan lide det.
jun 2004
Ja, jeg forstår det ikke helt. Vores hunde får hvert sit foder. Det er fordi Dina er lidt for tyk, så hun må ikke få noget med alt for meget fedt. Amigo (Mickey i daglig tale) får noget rigtig dyrt skidt med en masse fedt og andet godt i, for han er nemlig lidt for mager. Vi udstyller ham jo og man får ikke så gode kritikker, hvis man stiller med en mager hund. Selvom jeg synes det lidt er noget mærkeligt noget. Dommeren burde jo kunne se, hvad hunden indeholder af kvaliteter alligevel. Det er helt vildt svært at holde ham "fed". Han render det hele af sig. På et tidspunkt gav vi ham fløde over hans tørfoder men det fik vi frarådet, da det øger mælkesyren i deres muskler. Så prøvede vi med Svinefedt, og så blev han FOR fed.
jun 2004
Hej til Astrid