Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej til Astrid
  • #1   25. jun 2004 Der lugter lidt af hund ved din profil, ja der gør så! *s*

• #2   26. jun 2004 Hej Karina.
    Tak for kommentaren. Ja, det gør der da, ligesom der måske lugter af hund i vores hjem. Men lugte det selv det kan vi ikke, vel. Kun når man har været på træningspladsen og det har regnet og man har 2 våde hunde+mennesker med hjem i bilen!!!!!!!!

• Astrid c
    Astrid c Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #3   26. jun 2004 Jeg har svaret dig på din mail

• #4   26. jun 2004 min Frenja lugter ellers tit uden at vi har trænet noget som helst. Når vi går tur, og hun er bagved mig, ruller hun sig gerne i andre dyrs efterladenskaber, så hun er tit i bad.
    Sidst lavede hun det stunt at rende ind på en fold, trille ned af en bakke og lande i en kolort, som hun lige nåede at smøre sig godt ind i. Føj hvor hun STANK *g*

For at vende tilbage til sagen med hende Astrid, synes jeg at det er lidt morsomt, at hun kan finde på at skrive sådan noget i din gæstebog, uden at undersøge lidt først. bare så simpel en ting som dit navn, ja og så er der jo links til siden på dine hundes profil herinde.

Mvh Karina

• #5   26. jun 2004 Hej til både "Astrid" og Karina.
    Først Astrid : Jeg har mailet tilbage til dig.
    Så Karina: "Astrid" har mailet til mig og jeg har mailet tilbage, så kan hun jo se at hun har fat i rette vedkommende. Nu har en Dobermann jo ingen underuld så de lugter nok ikke så meget som andre med stor pels. Men Dina vil også gerne rulle sig. Jeg har lagt mærke til at hun er helt vild med fugleklatter, det synes jeg er mærkeligt. Ved du hvorfor hun absolut skal rulle sig i sådan nogle ? Jeg kan ikke rigtig greje det.

• #6   26. jun 2004 Hej Karina.
    Da Dina var lille spiste hun andre hundes efterladenskaber. Det er ikke særligt lækkert at få et møs af en hund, der har spist sådanne "lækkerier", vel ?

• #7   26. jun 2004 Jeg har læst i en bog der vist nok hedder "Set med hundens øjne", at de ruller sig for at cammuflere sig, ligesom ulve gør. Er instinkt der ligger ret dybt hos nogen hunde. Hvis nu Frenja bliver sulten og gerne vil fange en ko, så er det jo bare skidesmart, hvis hun så også lugter af ko, for så kan hun komme tættere på. Det samme hvis Dina vil fange en fugl.
    Jeg tror bare ikke at Frenja har i sinde at fange køer. Måske ved hun slet ikke hvorfor hun gør det.

Frenja spiser kattelort og hestepærer hvis hun kan komme af sted med det.. Dyrlægen siger at det er fordi der er vitaminer i, men jeg er ligeglad. Hun må ikke!
    (ØHHH, hvorfor har jeg egentlig hund??9

• #8   26. jun 2004 Hej Karina.
    Ja hestepærer er åbenbart en delikatesse. Dina kan også godt lide dem. Hvis der ligger en på vejen må hun bare lige hen og snuse lidt til den. Jeg har også fået at vide at de gør det fordi de mangler noget, vitaminer måske. Men det lyder egentlig lidt mærkeligt. Det foder vi giver vores hunde (begge vores får tørkost) skulle jo indeholde alle de stoffer de har brug for ??? Eller er det os der bliver snydt og betaler penge for noget vi i virkeligheden ikke får ???

• #9   26. jun 2004 jeg har også tænkt på at det er mærkeligt. Hvorfor købe Roal Canin i dyre domme, hvis jeg kan nøjes med at gå ud på vejen og samle hestepærer op.
    Hestepærer må jo også kun indeholde græs og korn, men hunde er jo rovdyr, så det er mærkeligt at de kan lide det.

• #10   26. jun 2004 Hej Karina.
    Ja, jeg forstår det ikke helt. Vores hunde får hvert sit foder. Det er fordi Dina er lidt for tyk, så hun må ikke få noget med alt for meget fedt. Amigo (Mickey i daglig tale) får noget rigtig dyrt skidt med en masse fedt og andet godt i, for han er nemlig lidt for mager. Vi udstyller ham jo og man får ikke så gode kritikker, hvis man stiller med en mager hund. Selvom jeg synes det lidt er noget mærkeligt noget. Dommeren burde jo kunne se, hvad hunden indeholder af kvaliteter alligevel. Det er helt vildt svært at holde ham "fed". Han render det hele af sig. På et tidspunkt gav vi ham fløde over hans tørfoder men det fik vi frarådet, da det øger mælkesyren i deres muskler. Så prøvede vi med Svinefedt, og så blev han FOR fed.

• #11   26. jun 2004 Nå men godnat Karina. Jeg må hellere gå i seng. Jeg skal på arbejde i morgen.

Kommentér på:
Hej til Astrid

Annonce