Hej derude! Hej derude!
Hej derude, Toto her.
Som du nok kan gætte sidder jeg lige nu med min computer, og prøver at ramme de irriterende små taster (hvilket er ret svært med lidt for lange negle - ups). Mine forældre er igang med at lægge et kæmpe puslespil med 1000 brikker, min storesøster Astrid sidder og tjekker nettet og min lillebror Frede har endu engang låst sig inde på værelset med hvad han nu end laver. Der sker faktisk ikke lige det store så jeg tror jeg vil sætte mig hen lidt til døren og halvsove.
Hvis en anden hund derude måske kunne få lyst til at skrive så er du velkommen, men bare ikke på Søndag for der kommer ALLE mine hundevenner for at fejre mine 4 år.
Vov fra mig, Toto.
jun 2017
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 5
jun 2017
jun 2017
Gab og et (lille) Vov fra mig!
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.352
Jeg ligger på gulvet og driver den af. Familien ser fjernsyn (keeeedeliiiigt). Jeg var på gåtur sammen med mor tidligere i dag. Da fik jeg lov til at SPÆNE igennem fars kornmarker. Hold nu op hvor er det sjovt og mor sagde at jeg smilede da jeg løb der med vind i håret :D:D Mor smilede dog ikke da jeg gravede et godt stort hul lige midt i kornet. DET måtte jeg ikke. KUN grave over i hegnet sagde hun. Sure løg
jun 2017
Imens blir jeg tvunget ud i møgvejret??
(Hvis det ovenikøbet regner, kunne det godt ende med en lille leg gemmeleg!!)
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 619 Svar: 3.629
Da vi gik tur her tidligere, skubbede Nolle, min kammerat mig ned af trappen. Røg helt oppe fra øverste trin og ned på ryggen. Mit menneske pylrede rigtig rundt om mig. Det hun bare ikke ved er at der slet ikke skete noget og jeg er okay! haha, så jeg spiller rigtig på den, og bliver båret op i sengen når jeg bare piver lidt og har fået en masse snacks. Tror jeg spiller på den helt til næste uge. Det er for lækkert det her. Lige nu er jeg lige hoppet op i sengen, min ejer opdagede det slet ikke. Også er planen at jeg lige om lidt prøver at se om jeg kan få gravet det hul i sengen, som jeg har prøvet på de sidste 4 år! Det skal nok lykkes en dag. Uh, nu kan jeg dufte godbider. Ejeren kommer med nogle lækre nogle!
jun 2017
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 389
Min familie fik den glimrende idé at gå ind i den lokale Maxi Zoo på vores eftermiddags gåtur, og det er såmænd sjovt nok, men! Tror I det var fordi, at jeg blev forkælet med lækre godbidder og ben, som lå i stakkevis for næsen af mig? - Nej da!
Jeg skulle såmænd have nyt halsbånd og navneskilt - fint nok, men come on!
Mocca
Hej derude!