Hvad skal jeg gøre her?? Hvad skal jeg gøre her??
Jeg står og har lidt et problem - vi har efterhånden haft Kayla i omkring 3-4 måneder, og i alt den tid har jo jo lært at være alene hjemme, og jeg har da et indtryk af at der ikke er nogen problemer der?
For altid når jeg kommer hjem, er der mussestille, og jeg kan nå hele vejen ind i stuen før hun opdager der er nogen hjemme, fordi hun ligger og sover eller andet - og jeg tror da også hun sover det meste af tiden, når hun er alene hjemme om dagen..
Men nu kommer mit problem, hvor vi ikke rigtigt ved hvordan pokker vi skal træne eller tackle det. For hvis jeg en eller anden gang, skal i byen, sove hos en anden eller noget og derfor ikke sover hjemme eller først er hjemme omkring en 3-4 tiden om natten - så gør Kayla non stop.
Men der er ikke nogen problemer så længe mine forældre osv er oppe, men det er ligeså snart de begynder at gå i seng, og hun ligesom opdager at jeg ligger ikke i min seng, så begynder hun - for eksempel igår skulle jeg til fødselsdag og derefter i byen. I mens jeg var til fødselsdag var mine forældre omme og spise hos min Onkel og Tante, da de kommer tilbage ligger Kayla og snorkbobler på sit tæppe, og sanser ikke de er kommet hjem før min mor står ved hende - de var hjemme omkring en 8 tidne, og sætter sig derfor og ser tv osv som de plejer, og Kayla ligger på min mors skød, no problemo.
Men da mine forældre så går i seng, sætter min mor Kayla op på mit værelse - og hun siger, at den første ½-1 time sagde hun ikke noget oppe på værelset, så fra 11-12 ca sagde hun ikke noget - men så omkring omkring en 12 tiden, begyndte hun at gø, og havde så gøede indtil jeg kom hjem klokken 4
- Hun har før skulle sove uden mig, så mine forældre har prøvet noget forskelligt for at se hvad der hjalp: at Kayla var hernede i stuen (hvor hun er alene hjemme i løbet af dagen), at min mor lagde sig til at sove i min seng. Men intet hjælper.
Vi har også prøvet, at hun blev sat derop og så kom jeg hjem efter hun havde været alene omkring 1-2 timer. Men den slags træning hjælper heller ikke..
- Og nu står vi lidt, hvordan skal man træne det, at hun godt kan lære at hun sagtens kan sove uden mig, eller hvad man skal sige? For syns det er svært, når der ikke er nogen problemer om dagen, men at det er om natten hun ikke vil være alene.
Nogle gode råd??
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.579
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 1.504
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 998
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
Og hun havde enda fået sin kurv med ned osv, så det stadig duftede af mig og var det hun normalt sov med
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Hvad skal jeg gøre her??