1.305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvad gør din hund hvis.. Hvad gør din hund hvis..

Ja jeg har efterhånden opdaget mange reaktioner på hvad hunde gør hvis en anden hun leger med deres legetøj eller tager deres ben..

kender bla. en border collie der bliver MEGET sur hvis en anden hund så meget som nærmer sig dens ben/legetøj..
Min egen labrador deler hellere end gerne sine ting, han kan sagtens dele et ben med en anden, og hvis en hund leger med hans bolde er han fuldsændigt ligeglad! smiley

Men hvordan reagerer jeres hunde? (:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør din hund hvis..
  • #1   30. apr 2010 Jeg er heldigvis heldig, at folk respekter at hunden ikke er velkommen i hjemmet, men kan ophold sig i den indrettet hundehave, så sker der ikke noget.

• #2   30. apr 2010 Min hund er også totalt ligeglad. Hun kan godt finde på at gå hen og kigge på den anden hund i forventning om at den slipper benet. Og måske kommer hun hen til mig og tigger om at få et nyt *G*

• #3   30. apr 2010 Mille er helt cool, hun kan godt gå og "skule" lidt, til hunden som har hendes ting, men hun gør ikke noget :-). Men lige så snart den anden hund forlader tingen, skynder hun sig over og tager det! smiley

• #4   30. apr 2010 Der har Nala total ejerfornemmelse! Hun havde besøg af en anden hund for et par dage siden. Den hund finder så en dejlig pind på terrassen som Nala ikke har så meget som kastet et blik på det sidste halve år. Men ligeså snart den anden viste interesse for det, så var det lige pludselig HENDES pind, og den anden skulle bare holde sig væk.. Sådan gjorde hun med et par ting som den anden hund fandt smiley

• #5   30. apr 2010 Mine er helt ligeglad.. Især Paya! : )
    Vi havde igår en hund på besøg der ''stjal'' bamser og ben og samlede det hele i én af deres kurve, dér fik hun lov til at ligge med hendes erobringer uden problemer.. Ingen af hundene gad rynke på næsen, Shika så dog langt efter sit yndlings tyggeben : ) *GG*
    - Shika kan godt være strid overfor Paya, når Shika har et ben - Men det er yderst sjældent at Paya gider ''skændes'' over et ben med nogen..
    Og mennesker kan til hver en tid tage et tyggeben eller legetøj fra dem uden problemer!

• #7   30. apr 2010 Avalee står og kigger og kan ikke forstå det. Og så snart den anden hund ligger det fra sig snupper hun det og løber væk med det og gemmer det.

Dog har hun sit yndlingslegetøj som INGEN må låne. Det vogter hun over som gjalt det hendes liv *GG*

• #8   30. apr 2010 I dag havde vi besøg af en anden hund som har MEGET ejerfornemmelse overfor hendes ting.. Hun fandt en af Zachos bolde, det var helt fint, Zacho er ligeglad, men da Zacho nærmer sig for at lege begynde den at gø og knurre osv. den havde altså også ejerfornemmelse over for Zachos ting smiley

• #9   30. apr 2010 Elmo deler med piger.. ikke med drenge...

• #10   30. apr 2010 Louise: Det kan være Elmo og Nala kunne enes så smiley

• #11   30. apr 2010 Betina. ja.. haha.. og dog... terrier og terrier.. det kan altid gå galt... men ja han er meget pigeglad, så finder sig i meget.... men andre hanner skal slet ikke prøve at komme i nærheden af hans vand, pinde, legetøj og andre ting, som alle tilhører Elmo... og de vil det eller ej smiley

• #14   30. apr 2010 Det lyder lige præcis som Nala, bare med omvendt fortegn smiley Men ja, man skal måske lige passe lidt på med de terriere, de er nogle stride bananer engang imellem smiley

• #15   30. apr 2010 Nu kommer der ikke rigtig hunde her, men jeg er dog ret sikker på at Link ville være fuldstændig ligeglad

• #16   30. apr 2010 Betina... nemlig :-).. jeg ville personligt også hellere dele med en lækker fyr end en pige, så kan sagtens forstå hundene smiley

• #17   30. apr 2010 Fie gør intet, eller hun slipper bare og overlader tingene.

• #18   30. apr 2010 Disen bliver ikke sur, men lister stille hen, når hun ser sit snit og nupper tingen tilbage. Nu er det primært katte hun omgåes, når der er ben i farvandet, men har aldrig hørt hende knurre eller lign. Den eneste gang, hun har reageret var i skoven, hvor kun stod og fik pølseguffer af mig, da en fremmed hund kom masende og også ville have, der blev hun gal.

• #19   30. apr 2010 Buffy amrikansk bulldog.. hun ville give legetøjet fra sig og finde på noget nyt at lave, hun gider ikke kæmpe for det, og tager andre hunde hendes legetøj, ja det er hun ligeglad med, men snakker vi ben.. så får de hug. det er hendes..

Eddi blanding.. han deler helst ikk, han forsøger at få legetøjet tilbage. Hans ego ligger meget højt og har altid gjordt det...

• #20   30. apr 2010 Lilly er meget dominerende over for sit legetøj. Er der en anden hund der tager et stykke, så går hun efter og tager det ud af munden på den anden hund. Det gælder også hvis det er Silas.

Dog gir hun også hurtigt op, hvis den anden hund er stædig. Så finder hun noget andet at lege med smiley

• #21   30. apr 2010 her kommer en del hunde i hverdagen, og de må spise deres mad,ben og ligge i deres senge, men hvis nogen af dem prøver at tage micki s tøj mis,tøjvuffer så blir han rasende skynder sig at tage dem og går op i soveværelset og gemmer dem

• #22   1. maj 2010 Her er de begge to helt ligeglade, dog mener Meegò at uanset hvad andre leger med så er det bedre end det han lige selv har fundet. Så han stjæler det, men der er ingen sure miner.

Kommentér på:
Hvad gør din hund hvis..

Annonce