Hvad gør din hund så elskelig:)? {{forumTopicSubject}}
Emma min amstaff/amerikansk bulldog blandning gør sig højt elsket af manden og jeg fordi:
hun er så loyal for alle der kommer i hjemmet!!!'
hun udviser hengivenhed hele tiden og til alle
hun er nok den største puttehund til dato! Intet er bedre end sidde i mellem Mors ben i sofaen og bli nusset på dellerne;)
hun elsker små børn!
Hun var ubeskriveligt ude a balance de første 2 år (tæt på aflivning) men med min hjælp og ikke mindst Emma s egen fik vi rettet så meget op på os menneskelige fejltagelser !!
Hun elsker at møsse!! Bruger det tit som overraskelses angreb;)
jeg elsker min Emma ubeskriveligt højt! Har aldrig følt sådan før , jeg stoler på Emma 100% i hjemmet! Og hun gør mit liv nogen gange er nemmere at klare! Uden Emma ved jeg ikke hvor jeg var endt idag! For mig er Emma mit liv mit lys og ja hun er blot en hund!
Men hun er den hund der har mit hjerte 100% som den eneste:)
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Jeg nyder det faktisk, når hun ligger på mine ben, selvom det gør ondt.
Det er hyggeligt når hun ligger og drømmer og sparker mig.
Det er skønt, at man nogen gange må gemme sig under dynen, fordi hun kommer og er vild og skal rasere i sengen.
Det har sin charme, når hun kaster med maden. Gulerødder f.eks. Er i overhovedet klar over hvor højt og langt sådan en kan flyve? Det er jeg, tak Quality.
Jeg elsker når hun brummer når hun bliver kløet.
Hun siger selv til, hvis jeg skal flytte min hund fra et sted til et andet, hvis jeg f.eks. nusser hende på poterne, så kan hun finde på at "smånappe" og puffe til min hånd og skubbe den et andet sted hen eller selv putte sit øre ind under min hånd.
At hun er skeptisk overfor store dyr er også lidt hyggeligt. Får f.eks. Tænk hvis der er kommet nye i den flok vi dagligt går forbi? Man må hellere holde god afstand de første par meter jo :o)
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
sikke en skøn tråd ...
blade (rottweiler) er højt elskede af både mig og martin fordi :
han er loyal og bestyttende overfor os.
det STØRTE nusse hovde..
søger min kontakt (elsker a ligge med hans pote i enes hånd)
gir mysser ,
kommer ALTID hen og ligger hovdet på op min(gør det kun vedmig ) skulder når jeg græder(altså som om han vil kramme)
jeg var jo utrolig bange for store hunde da jeg flyttede ind hos martin men blade vandt mit hjerte da han var den eneste der var ved min side da jeg forlod martin og ingen andre havde. stod uden bolig ovs.kan kun takke blade for a jeg stadig er her.
jeg elsker blade af hele mit hjerte , faktisk elsker jeg har højre end min ejen familie..for de har svigtede mig. det gør blade aldrig..
jeg har et unik forhold til blade . og ved a den dag han er væk knækker filmen for mig.. han er min baby , mit et og alt ...
maj 2005
At hun er så fræk, at hun gør ting hun sagtens ved hun ikke må igen og igen! Hun ved, hun ikke må have hovedet på bordet, men når jeg nu sidder i sofaen og hun står på den anden side af bordet... Så er det jo altså lettest bare at stikke hele hovedet ind over bordet.
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
Emma får til tider os hyperflip tro mig de pænt sjove a være vidne til:D
Kig endelig forbi Emma;)
dec 2008
det er der nok mange der gør af mit forhold til blade
-har da lidt flere
måden han hopper rundt på når der er sne
hans gøen når man sige " hvor er musen " haha
hans frækhed når man kalder på ham skal ha lige snuse færdige eller tisse
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
Elsker det trætte blik han har om morgenen, så skal han lige putte lidt.
Så går jeg i bad og han ligger og venter på at han kan komme ind og slikke det lunkne vand op nam nam
Så ned og glo på at jeg gør mig klar og han begynder langsomt at diregere mig hen mod madskålen, så leger vi lidt og går en tur,
Han følger mig hele morgenen til jeg køre, det gør ham elskelig
maj 2005
dec 2008
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
- hun kan putte sig tilfreds indtil min hals - og mit hjerte smelter!
Hun laver de sjoveste påfund for at få en til at grine, og når man griner, stopper hun op med logrende hale og et ansigt der nærmest siger ''YES. det virkede!''
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 615
Så snart jeg har vasketøj i hånden, løber han ud til bryggersdøren-for han vil med.. Det ender med han hopper ned i vasketøjskurven og render afsted med den ene sok efter den anden Når han har taget nok, ligger han sig ude foran døren til jeg er parat til, at rende rundt og samle dem alle op.. Så er det en kamp ignnem hele hytten og han elsker det..
At ligge og høre hans vejrtrækning når jeg skal sove om aftenen-så dejlig beroligende..
At han altid kommer med i seng og hjælper med at varme dynen
Når han kigger på mig med sine store brune øjne og ligger hovedet på skrå..
Amen altså, ku jo blive ved..
Hvad gør din hund så elskelig:)?