{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør din hund unik?
  • #1   12. nov 2008 lyder som en rigtig skøn lille hund... smiley

• #4   12. nov 2008 Joey er bare så sød når han løber, han er totalt kalvknæet fordi han vokser forkert
    og når man kommer hjem, selvom man kun har været væk 5min, så laver han det sødeste glædeshyl når man kommer hjem til ham =)

• #5   12. nov 2008 Ceteris Paribus- Cleo the VID - Very Important Dog .

århh hun lyder herlig og sjov at være sammen med smiley
    Fuld af spillopper smiley

• #6   12. nov 2008 kato er unik pga hans sind.. han trofaste måde og være på, han kærlige måde og være på, hans betryggende måde og være på.. han er bare unik for den han er..
    knuuz

• #8   12. nov 2008 Balto er speciel fordi han elsker at putte og kramme. Hvis han kan få lov at ligge på mors skød og sove i sofaen, er han lykkelig.

Når Balto møder hvalpe er han den kærligste "far" i verden. De får lov at nappe i ører og hænge i mundvigen uden han siger det mindste, og når Balto ser sin kæreste laver de begge den vildeste glædesdans overfor hinanden.

En anden ting der gør ham speciel er at han "snakker" rigtig meget når han leger. Han lyder som en hel hvalros.

Han er meget hengiven, lydhør, intelligent, god til at ordne vasketøj, også er han bare fantastisk til at få en til at smile selvom man har en dårlig dag.

• #10   12. nov 2008 Der er jo mange ting, men en af dem er nok det blik hun kan have hvis hun skal noget nyt. F.eks da vi startede til agility, var hun meget overvejende omkring forhindringerne... Belønningen skal virkelig være god, før hun dropper sine primadonna-nykker =) Hun kigger op på mig med sine store øjne og nærmest siger: hallo, hvis jeg skal hoppe over de der åndsvage ting, har du altså bare at stikke mig en frikadelle bagefter!
    Hehe, hun er så skøn på alle områder,

Kommentér på:
Hvad gør din hund unik?

Annonce