1.336 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Min hund går til angreb på støvsugeren Min hund går til angreb på støvsugeren

Hej alle jer kære hundefolk!
Håber virkelig i kan hjælpe mig med lidt gode råd.

- Jeg har en dejlig fransk bulldog han på 8 mdr, som ellers er rigtig nem at have med at gøre - og han plejer at være god til at forstå et nej.

Men når støvsugeren kommer frem, eller kosten, moppen, og ja sågar riven - så går han til angreb.
Det virker ikke som om han synes den er farlig overhovedet, tror ligeså meget det er en leg for ham.

Og jeg synet jeg har prøvet ALT - og det nytter ikke at sige nej gang på gang - det gør det både stressende for ham og jeg.

Men har i nogen gode råd? Alt kan nærmest bruges. Da jeg virkelig gerne vil have løst det problem.

Venlig hilsen Mette & Tjalfe.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund går til angreb på støvsugeren
  • #2   17. mar 2010 tiger gør det også, vi lukker ham i et andet rum:-D

• #3   17. mar 2010 jeg plejer at fodre ham. eller giver ham et ben når der skal støvsuges.:D

• #5   17. mar 2010 Balto gjorde det også meget, men så begyndte jeg at lukke ham udenfor hver gang jeg støvsugede... Og nu kan jeg sagtens støvsuge uden han gider tage sig af det.. Lige i starten prøver han at lege med den, men det går hurtigt over... Ved ikke om det hjalp at lukke ham udenfor eller om han bare har mistet interessen for at lege med den..

• #6   17. mar 2010 jeg har klikket ønskværdig omgang med støvsuger smiley det tog ganske kort tid inden hun fattede pointen...

• #7   17. mar 2010 Ja Bonzo og jeg er også med i denne støvsugerkrigsgruppe. Han er 6 år og stadig lige åndsvag når jeg tager støvsugeren frem. Og hvor er det irriterende. Jeg har prøvet alt, siddet og kælet med den, altså støvsugeren. Skældt Bonzo ud. Det KAN godt lykkes, men jeg bryder mig ikke om at være så skrap overfor min lille hund.
    Men så det værste, når min husbond eller min store søn er til stede, kigger Bonzo på dem og opfører sig noget bedre end ellers når støvsugeren er fremme.
    Glæder mig til at følge med her.

• #8   17. mar 2010 Begge mine gør det også...de bliver lukket ude fra rummet ellers bliver jeg aldrig færdig....tror det er en blanding af frygt og leg....

• #9   17. mar 2010 Min hund gøede og bed også efter støvsugeren, da hun var stor hvalp. Det blev trænet væk med godbidder hver gang hun lod støvsugeren være og med nej kommando. Tirith er fuldstændig ligeglad med støvsugeren i dag smiley

• #10   17. mar 2010 Enzo var bange for støvsugeren som lille, så vi smed mad rundt omkring den så han ku blive glad for den. Det betyder så at når vi nu skal støvesuge står han konstant i vejen for han skal jo se om den spytter mad ud smiley

• #11   17. mar 2010 Tak for alle svarene.

Kunne selvfølgelig godt bare lukke ham i et andet rum, men ville da også være rart at han kunne være ude når man havde riven fremme osv. Og det er jo farligt hvis han bider i den.

Har prøvet at sidde med ham mens en anden støvsuger, og give ham godbidder, har prøvet NEJ rigtig mange gange - og bliv har jeg også prøvet. Han kan bare ikke lade vær.

Kommentér på:
Min hund går til angreb på støvsugeren

Annonce