{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.373 visninger | Oprettet:

Cecilie A
Cecilie A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19

Min hund går i fødsel {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg er en pige på 18 år, der har 2 dejlige chihuahua'er. Min tæve er gravid, og for første gang står jeg alene med en fødsel. Jeg har prøvet det et par gange, og har faktisk altid været den der stod i spidsen for de andre fødsler jeg har været med til, meeen jeg må nu alligevel indrømme at nu hvor jeg står alene er lidt nervøs. Jeg kan se herinde at det er blevet skrevet lidt om alder i forhld til avl, men for at undgå sådanne svar, vil jeg bare forsikre jer om at jeg er meget seriøs, og har læst grundigt på lektien - mange gange! Desuden skal jeg snart starte på veterinærsygeplejerske uddannelsen, så virkelig - jeg er meget seriøs og går meget op i mine hunde.

Nå men for at komme til sagen.. Min tæve vækkede mig her til morgen kl 09.30 og havde skidt flere steder på gulvet. Hun halsede rigtig meget, og jeg vidste med det samme at det var tid. Derefter gik jeg ud med hende, hvor hun yderligere sked 2 gange. Da vi kommer op, fortsætter hendes halsen og har gjort det indtil nu. Hun har smerter kan jeg se, og hun søger hen til mig hele tiden. Lige nu ligger hun i hvalpekassen, og jeg sidder på en pude ved siden af og nusser hende, hun slapper fint af. Indlægget her er ikke fordi der er problemer, men fordi jeg har brug for lidt støtte. Min mor kan jeg ikke ringe til, da jeg har en lillesøster på 5 mdr. der skal med, og syntes ikke at Thea (min tæve) har brug for alt for meget larm omkring sig lige nu. Jeg har fundet vægt, saks, garn, dyrlægens nummer og noget håndsprit (til mig) frem så syntes selv at jeg er godt forberedt. Har i andre forslag til ting jeg skal ligge frem eller måske nogle gode råd? Håber der er nogen der hjemme fra arbejde og uddannelse og har tid til at svare en lidt nervøs pige som mig.
VH. Cecilie.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund går i fødsel
Kommentér på:
Min hund går i fødsel

Annonce